خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان خبر داد:

انجام عملیات کف سازی بازار سرپوشیده ظرف ۱۸ روز

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۳۹

شهردار کرمان گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته جهت انجام عملیات کف سازی بازار، ظرف سه ماه، شهرداری این عملیات را ظرف ۱۸روز به اتمام رساند.

شهردار کرمان در نشست بررسی آخرین وضعیت بازسازی و مرمت بازار تاریخی ضمن تشکر از حمایت های استانداری و دستگاه های اجرایی در اجرای عملیات کف سازی بازار بزرگ گفت: اتمام عملیات کف سازی بازار سرپوشیده پس از ۱۸ روز یک کار جهادی بود که با حمایت استاندار و هم کاری همه مدئیران و اصناف توسط شهرداری صورت پذیرفت.

به گزارش ایلنا ازکرمان، سیف‌اللهی افزود: ۲ هزار و ۶۳۱ متر مربع تخریب در کف بازار تاریخی کرمان صورت گرفت و حدود ۳۰۰ نفر به صورت شبانه اقدام به کف‌سازی بازار کردند.

وی تصریح کرد: تخریب و برچیدن بتن، تخریب آسفالت کوچه‌های منتهی به بازار، جمع‌آوری و بارگیری نخاله‌ها، شفته‌ریزی، شن‌ریزی، آجرچینی، نصب لوله پلی‌اتلین، جدول‌گذاری و سرچینی پنج حلقه چاه از جمله اقدامات صورت گرفته برای بازسازی کف بازار کرمان بوده است.

وی تصریح کرد: ۱۰ شیر هیدرانتی در بازار بزرگ کرمان برای جلوگیری از خسارت به بازار در صورت بروز آتش‌سوزی، نصب راه‌بند در کوچه‌های منتهی به بازار و جمع‌آوری ۸۰ درصد تابلوهای نصب شده در بازار از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مکان تاریخی است.

سیف الهی از جمع‌آوری سایه‌بان‌های زائد در بازار کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: از نصب مجدد سایه‌بان‌های زائد در بازار جلوگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی امتیاز آب در مجموعه قدمگاه و بازار مظفری کرمان داده شد، زیرا این مکان‌ها مسقف نبوده و با توجه به اقلام عرضه شده در قدمگاه و بازار مظفری نیاز به آب برای نظافت بود.

وی افزود: شبکه فاضلاب بازار مظفری و قدمگاه بازار تاریخی کرمان در حال اجرا است و آب سطحی موجود در بازار کرمان هم به شبکه فاضلاب متصل می‌شود.

شهردار کرمان گفت: با توجه به اینکه کرمان، شهر شش دروازه بوده، شش دروازه در شش ورودی میدان شهدا شهر کرمان نصب می‌‌شود.

شهردار کرمان یادآور شد: طرح بدنه‌سازی میدان شهدای شهر کرمان نهایی شده و این طرح بعد از جمع‌آوری سیم‌‌های برق در این محدوده آغاز می‌شود.

سیف‌اللهی بیان داشت: با توجه به اینکه کرمان، شهر شش دروازه بوده است، شش دروازه در شش ورودی میدان شهدا شهر کرمان نصب می‌‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هنوز مبادله موافقت‌نامه برای اجرای طرح بدنه‌سازی میدان شهدای کرمان انجام نشده است و ۴ میلیارد تومان برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

شهردار کرمان از نورپردازی میدان تاریخی گنجعلیخان و بازار بزرگ کرمان توسط اداره برق خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز