خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

کرمان می تواند قطب توریسم درمانی در کشور شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۳۰

با مذاکرات انجام شده، بنیاد تعاون بسیج برای سرمایه‌گذاری مشترک در طرح‌های نیمه‌تمام استان آمادگی دارد و این یک فرصت استثنایی و فوق‌العاده برای استان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با مذاکرات انجام شده، بنیاد تعاون بسیج برای سرمایه‌گذاری مشترک در طرح‌های نیمه‌تمام استان آمادگی دارد و این یک فرصت استثنایی و فوق‌العاده برای استان است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، پورابراهیمی در نشست مشورتی و اقتصادی بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان که با حضور گروه سرمایه گذاری بنیاد تعاون بسیج کشور در کرمان برگزار شد با معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان با بیان اینکه کشور ما در آستانه یک جهش بزرگ در حوزه خدمات درمانی و توریسم درمانی است و سالانه حدود ۱۰۰ هزار نفر برای بحثبهداشت و درمان به کشور می آیند، خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک با توجه به کاهش هزینه‌های درمان و مزیت‌های حضور گردشگران در کرمان به ویژه از طرف کشورهای همسایه با افزایش گردشگر سلامت روبرو خواهیم شد.

پورابراهیمی با اشاره به ظرفیت های بزرگ علم پزشکی در کرمان و وجود پزشکان متخصص در بسیاری از رشته های پزشکی، گفت: استان کرمان قابلیت‌های خوبی در پزشکی و مراکز خدمات درمانی دارد و می‌تواند به عنوان قطب گردشگری سلامت کشور مطرح شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تیم پزشکی متخصص از استان کرمان یک بیمارستان تخصصی در کشور آذربایجان راه اندازی نمودند، افزود: این نشان از پیشرفت متخصصین ایرانی در علم پزشکی است که باید از این ظرفیت در خود استان بهره مند شویم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود هواپیمایی ماهان در کرمان و دارا بودن استان از پنج فرودگاه در استان، گفت: اگر برنامه ریزی دقیقی در این حوزه انجام شود به راحتی کرمان می تواند به قطب توریسم درمانی در کشور شود.

وی تصریح کرد: باید ظرفیت ایجاد بیمارستان های تخصصی در کرمان فراهم شود و کرمان آماده حضور سرمایه گذاران برای احداثبیمارستان های تخصصی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز