خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان:

ورود هر گردشگر باعثبه‌وجود آمدن حداقل پنج شغل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۱۳

ورود هر گردشگر به کرمان باعثبوجود آمدن حداقل پنج شغل می شود / در امر گردشگری و جهانگردی به حمایت بخش خصوصی و استاندار نیازمندیم.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان در جمع خبرنگاران گفت: هر اندازه توریست و گردشگر به کرمان ورود پیدا کند، شاهد رونق اشتغال و اقتصاد بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمان دهقان افزود: از مسئولین بخش گردشگری و جهانگردی استان درخواست می کنیم تا این بخش را مورد حمایت جدی خود قرار دهند، ودراین زمینه همچنین همه چشم امیدمان به حمایت بخش خصوصی و استاندار محترم است.

مسعود دهقانی با تکذیب خبر لغو پروازهای مستقیم کرمان - نجف، اظهار داشت: این خط پروازی همچنان دایر است و پروازهای آن به شکل هفتگی انجام می‌شود.

وی گفت: پرواز مستقیم کرمان - نجف با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شده و با توجه به استقبال هم‌استانی‌ها، این پرواز دائمی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امنیت کامل در سفرهای زیارتی عراق به ویژه نجف و کربلا وجود دارد، افزود: به سبب اینکه پرواز مستقیم کرمان – نجف به شکل مستقیم وارد فرودگاه نجف می‌شود، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: پرواز مستقیم کرمان نجف در تاریخ های ۵/۴ / ۹۳ و ۱۹/۴ / ۹۳ انجام می شود و زائرینی که تمایل به سفر عتبات دارند می توانند به آژانش جنوبشرق مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۲۲۷۰۱ تماس حاصل نموده و ثبت نام نمایند.

دهقانی با انتقاد از برخی شکایات در مورد ناامن بودن شهرهای زیارتی عراق، تصریح کرد: در حال حاضر پروازهای مستقیم کرمان – نجف با تسهیلات بلندمدت ۲۰ ماهه و با هدف ارائه بهترین خدمات به زائران عتبات عالیات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان در انجام پرواز مستقیم کرمان – نجف مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: این پرواز در ماه رمضان دو هفته ای انجام می شود و فقط هزینه یک هفته از مسافر دریافت می گردد، یعنی زائرین می توانند دو هفته در کربلا اقامت داشته و فقط هزینه یک هفته را پرداخت نمایند.

وی عنوان کرد: هزینه سفر به عتبات عالیات یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که ۷۰۰ هزار تومان آن به صورت نقد و یک میلیون به صورت اقساط ۲۰ ماهه از مسافرین دریافت می گردد.

دهقانی تصریح کرد: این اقساط توسط مؤسسه ثامن الحجج(ع) و بانک انصار دریافت و در مدت طول سفر تمامی زائرین بیمه می شوند.

وی همچنین از راه‌اندازی پرواز‌های کرمان به مقصد تبریز، ساری و اصفهان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی پروازهای جدید، استان از بن‌بست هوایی رها می‌شود.

دهقانی اذعان داشت: این پروازها از عید فطر سال جاری راه اندازی و پرواز کرمان - اصفهان و کرمان - تبریز روزهای شنبه و سه‌شنبه و پرواز کرمان - زاهدان و کرمان - ساری نیز روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان ادامه داد: پروازهای جدید، مسیر ورود گردشگران و تورها به استان کرمان تسهیل می‌شود و شاهد تغییر و تحولات زیادی در استان کرمان خواهیم بود.

دهقانی عنوان کرد: ما سعی می کنیم تا گردشگران بتوانند به راحتی به کرمان ورود پیدا کنند و همچنین از مسئولان می خواهیم تا در بخش جهانگردی و گردشگری این را بیشتر مد نظر قرار دهند.

وی همچنین در ادامه سخنانش به نمایشگاه های گردشگری داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: ما سعی داریم تا زمینه حضور تورها را به کرمان فراهم کنیم تا ظرفیت های موجود دراین خطه را به گردشگران معرفی نماییم.

دهقانی با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای ورود گردشگران عراقی به استان کرمان در حال اقدام است، ابراز داشت: یک هیئت ۵۰ نفره از فعالان گردشگری و تجار کشور عراق تا ۱۰ روز دیگر وارد استان کرمان می شوند.

وی هدف از این سفر را بازدید از مناطق مختلف گردشگری کرمان بیان داشت و گفت: علاوه بر بازدید از مناطق مختلف استان دیداری با حضور تجار و بازرگانان استان کرمان نیز در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان تاکید کرد: ورود هر گردشگر به استان کرمان باعثبوجود آمدن حداقل پنج شغل می شود، لذا از مسئولین بخش گردشگری و جهانگردی استان می خواهیم تا این بخش را مورد حمایت جدی خود قرار دهند.

دهقانی خاطرنشان کرد: ما در این بخش همه چشم امیدمان به حمایت بخش خصوصی و استاندار کرمان است.

وی ادامه داد: ما در سالهای گذشته از سفرای خارجی دعوت داشته ایم و امسال نیز آن را پی گیری می کنیم وامیدواریم که این امر در رونق گردشگری استان تاثیر زیادی داشته باشد.

دهقانی همچنین به راه اندازی نمایشگاه جاذبه های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: ما پی گیری های لازم برای تعیین تاریخ برگزاری این نمایشگاه را در دست اقدام داریم که امیدواریم هرساله برگزار شود.

وی همچنین به پرواز کرمان شیراز به اتفاق کرمان بالان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این پرواز روزهای چهارشنبه و جمعه از کرمان انجام می شود.

دهقانی گفت: تورهای مقصد ترکیه، هند، مالزی، تایلند و سایر کشورهای اروپایی در اقساط ۳۶ ماهه انجام خواهد شد.

وی افزود: ما سعی کردیم با تورهای خارجی برنامه ریزی و کار کنیم که از اعتبار بالایی برخودار باشند.

وی همچنین به رزرو هتل در سراسر جهان اشاره کرد و بیان داشت: برای رفاه حال متقاضیان هتل و بلیط در مسیرهای خارجی به صورت اقساط ۲۰ ماهه انجام می شود.

دهقانی ادامه داد: مشاوره در امور مسیرهای خارجی ومختلف و صدور گواهینامه بین المللی و پلاک ترانزیت از دیگر برنامه های این آژانس است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر این آژانس با ۴۰ پرسنل بیمه شده و ۱۰ نفر بصورت پاره وقت در حال فعالیت می باشد.

دهقان همچنین به تورهای مشهد اشاره کرد و اذعان داشت: تورهای هوایی، زمینی، ریلی که بستگی به نظر متقاضیان دارد با در نظر گرفتن هتل تک ستاره، دو ستاره، سه ستاره تا پنج ستاره به صورت اقساط ۱۰ ماهه انجام می شود.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات توریستی داخلی و خارجی مسیر کرمان مشهد می باشد که مسافر باید مقصدش تهران باشد که ما سعی کردیم در این رابطه مثلت کرمان شیراز اصفهان را با پروازهای جدید انجام دهیم.

دهقانی به پرواز کرمان دبی که در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می شود اشاره کرد و گفت: این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود و پرواز کرمان شیراز نیز در روزهای چهارشنبه و جمعه در حال انجام است.

گفتنی است این مصاحبه مطبوعاتی در تالار پیوند با حضور مدیر آژانس جنوبشرق و جمع کثیری از اصحاب رسانه و خبرگزاریها برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز