خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان خبر داد:

آماده سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۱۹

شهردار کرمان بااشاره به نزدیک شدن ایام نوروز گفت: شهرداری تمام تلاش خود را برای آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز و میهمانان نوروزی به کار بسته است

کرمان - ایلنا: شهردار کرمان درجمع خبرنگاران از آماده سازی چهار پارک در سطح شهر کرمان برای اسکان موقت میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: عبور مسافران از کرمان به مقصد شهر‌ها و استان‌های دیگر برای کرمان سودی دربر ندارد و باید تلاش شود که میهمانان نوروزی شهر کرمان را به عنوان مقصد انتخاب کرده و چند روزی را در آن اقامت کنند تا منفعت ناشی از آن عاید شهر و شهروندان شود.

به گزارش ایلنا از کرمان سیف الهی با بیان اینکه شهر کرمان از کلان شهر بودن، تنها نام آن را داراست، افزود: حسن کلان‌شهر بودن، حضور فعال سرمایه‌گذاران است که متاسفانه کرمان در این زمینه چندان موفق نبوده است.

در ادامهٔ این نشست معاون خدمات شهری شهردار ضمن اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهر برای استقبال از نوروز، از نور‌پردازی بناهای تاریخی و قدیمی شهر کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.

مهندس علی بابایی گفت: برای استقبال از نوروز بناهای تاریخی و قدیمی شهر کرمان نور‌پردازی می‌شوند.

وی از نور‌پردازی میادین و تقاطع‌ها شامل میادین آزادی و خواجو و تقاطع‌های کوثر، فجر، چهارراه جوپاری خبر داد.

وی هم چنین به نور‌پردازی بناهای تاریخی و قدیمی شهر کرمان شامل یخدان موییدی، یخدان خیابان زریسف، گنبد جبلیه و تخت دریاقلی بیگ اشاره کرد و افزود: روشنایی تقاطع احمدی نیز تا پایان سال جاری اصلاح می‌شود.

وی یاداور شد: این اقدامات با هدف زیباسازی چهرهٔ شهر و با هم کاری واحد خدمات و تاسیسات شهرداری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه میادین شهدا و توحید نیز در حال بهسازی، زیباسازی و نور‌پردازی هستند، اجرای ۱۰ سفره هفت سین با هم کاری شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های مختلف در سطح شهر برای نوروز امسال خبر داد.

علی بابایی با بیان اینکه تا کنون قسمت‌هایی از مجموعهٔ جنگل قائم نور‌پردازی شده است، افزود: در ادامهٔ عملیات نور‌پردازی مجموعه جنگل قائم، عملیات روشنایی و نور‌پردازی کوه‌های مسجد صاحب الزمان از تخت درگاه قلی بیگ تا پیست کارتینگ در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز