خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

آماده باش و فعالیت ۲۴ ساعته کشیک نوروزی در تعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۳۵

سرپرست شرکت گاز استان کرمان ازطرح کشیک و آماده باش ۲۴ ساعته شبانه‌روزی شرکت گاز تا ۱۵ فروردین به مشترکین گاز طبیعی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

کرمان - ایلنا: سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: با توجه به حساسیت در ارائه خدمات مطلوب فعالیت این شرکت و پتانسیل و استعدادهای توانای کارکنان این مجموعه در طرح نوروزی این شرکت آماده ارائه خدمات به همشهریان فهیم و مسافران نوروزی است.

به گزارش ایلنا از کرمان ودیعتی افزود: در ایام تعطیلات عید نوروز از استقرار کارکنان پستهای امداد، تعمیرات و نیروهای کشیک نوروزی و آماده باش واحدهای عملیاتی، نواحی گازرسانی خبر داد و گفت: کنترل و حفاظت بیشتر از شبکه گاز استانی انشعاب های نصب شده در نقاط مختلف استان و بررسی حجم مصرف گاز در ایام تعطیلات سال نو از ماموریت های حساس تعریف شده برای طرح نوروزی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه درایام تعطیلات عید نوروز شاهد افزایش حجم سفرها هستیم، گفت: این شرکت با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این زمینه در صدد رفع موانع و مشکلات احتمالی گاز طبیعی برآمده است.

وی یادآورشد: با شروع فصل بهار، حضور مسافران نوروزی در استان پهناور کرمان و امکان افزایش مصرف گاز، در راستای فراهم کردن رفاه حال مشترکین نظارت و کنترل بر فشار گاز مصرفی و برقراری جریان مستمر گاز استان فعالیت دارند تا ایام خاطره انگیزی برای مردم و مسافران گرامی فراهم شود.

ودیعتی تصریح کرد: مسئولین کشیک نوروزی با نظارت دقیق و گزارشات مستمرخود از شهرها و نقاط مختلف استان، در تجمیع و ارائه گزارش میزان مصرف شهروندان کرمانی به شرکت ملی گاز تلاش کنند تا با شروع فصل بهار دل انگیز خدمت رسان مردم فهیم باشند.

وی، از انتخاب نیروهای متخصص، با تجربه و فنی در اجرای طرح کشیک نوروزی خبر داد و گفت: اکیپ های عملیاتی و تعمیراتی مجهز شرکت گاز، هنگام مواجه شدن با مشکلات فنی و یا افت فشار گاز، با بهره گیری از تجربیات و اطلاعات فنی و تخصصی، تصمیمات لازم در راستای برطرف کردن مشکلات احتمالی اخذ می کنند تا مشکلی در ارائه خدمات به مشترکین ایجاد نشود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمان در خاتمه با بیان اینکه تلفن پست امداد گاز به شماره ۱۹۴ و سیستم پاسخگویی ۲۵۲۹۴۱۸ شرکت گاز استان کرمان در ایام تعطیلات نوروز۹۳ فعال هستند اظهار کرد: مردم در صورت بروز هر گونه حادثه منجر به نشت گاز، خرابی کنتور و رگلاتور، کارکنان پست امداد ۱۹۴ را ازموضوع مطلع نمایند تا در اولین فرصت نسبت به رفع نقص اقدام شود. و همچنین از همشهریان عزیز تقاضا می شود هنگام خروج و ترک منزل از بسته بودن شیر اصلی گاز مطمئن باشند در ضمن مشترکین محترم می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ۱۰۰۰۳۴۱۱۹۴ از خدمات این شرکت استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز