خبرگزاری کار ایران

دستبند پلیس کهنوج بر دستان سارق طلاجات کودکان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶۴

در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد النگو طلا به ارزش ده میلیون ریال که از دختر بچه ۷ ساله ربوده بود کشف شد که پس از شناسایی مالباخته تحویل آن شد.

فرمانده انتظامی کهنوج گفت: روز گذشته عامل ۳ فقره سرقت طلاجات کودکان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
به گزارش ایلنا از کرمان سرهنگ «خاکی نهاد» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از کودکان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی کهنوج قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و یک سری اقدامات تخصصی پلیسی دریافتند که سرقت‌ها توسط یکی از سارقان سابقه دار صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: با شناسایی مظنون اصلی، ماموران طی یک عملیات ویژه متهم را در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.
وی عنوان داشت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقتی شد ولی در برابر مستندات محکم و غیر قابل انکار و سوابق قبلی که از سوی ماموران ارائه شد با اعتراف به ۳ فقره سرقت طلا و جواهرات اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی کهنوج بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد النگو طلا به ارزش ده میلیون ریال که از دختر بچه ۷ ساله ربوده بود کشف شد که پس از شناسایی مالباخته تحویل آن شد.
«خاکی نهاد» در پایان خاطرنشان کرد: مجرم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز