خبرگزاری کار ایران

دستبند پلیس بر دستان سارقان تجهیزات مخابراتی

کد خبر : ۲۲۵۳۴۱

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، از دستگیری دو نفرسارق تجهیزات مخابراتی در بخش چوار این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، از دستگیری دونفر سارق تجهیزات مخابراتی در بخش چوار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «فردین پیری» ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی خصوصا سرقت سیم و کابل در روستا‌های اطراف شهر چوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: فرمانده بخش چوار با تشکیل تیمی از ماموران مجرب و فعال کردن منابع مخبرین و همکاری مردم، سرنخ‌های از وجود دو نفر سارق که با توجه به خلوتی و تاریکی در مناطق روستایی اقدام به سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اضافه کرد: مأموران پس از تحقیقات لازم محل اختفا سارقان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ پیری گفت: سارقین دستگیر شده تاکنون به هشت فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند و مقدار ۲۰۰۰م‌تر کابل مخابراتی از نامبردگان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از مردم شهر چوار جهت همکاری با پلیس در جهت شناسایی سارقین بیان داشت: بازجویی از متهمان دستگیر شده، ادامه داد و پلیس اجازه نمی‌دهد که افراد مجرم امنیت مردم را خدشه دار نمایند و با قدرت تمام با ان‌ها برخورد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز