خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد:

دستگیری دو جاعل و توقیف خودروی ۶۷۰ میلیونی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۹۶

در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه از افردی خودرویی به مبلغ ۶۷۰ ملییون ریال خریداری کرده و در هنگام انتقال سند متوجه جعلی بودن کارت آن شده است، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیرجان استان کرمان از کشف یک دستگاه خودروی گران قیمت مورانو با کارت و پلاک جعلی و دستگیری ۲ مجرم در این رابطه خبر داد.
به گزارش ایلنا ازکرمان سرهنگ مهریار سعیدی گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه از افردی خودرویی به مبلغ ۶۷۰ ملییون ریال خریداری کرده و در هنگام انتقال سند متوجه جعلی بودن کارت آن شده است، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام تجسس‌های فنی و بررسی استعلامات لازم، به سر نخهایی دست یافتند که منجر به شناسایی فروشندگان خودرو شد.
سعیدی ادامه داد: این دو متهم روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده از سوی پلیس، منکر هر گونه جرمی در این خصوص شدند ولی با توجه به دلایل و شواهد ارائه شده از سوی ماموران انتظامی، لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که به صورت غیر مجاز خودروی مورانو را از مرزهای جنوبی کشور وارد شهر سیرجان کرده و با تهیه کارت و پلاک جعلی آن را فروخته‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه این مجرمان با قاچاق خودروهای خارجی گران قیمت و با تهیه کارت و پلاک جعلی، آن‌ها را به افراد ساده لوح با قیمت کمتری می‌فروختند، تصریح کرد: این دو مجرم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز