خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد:

اعمال قانون و توقیف 72 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۱۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف، گفت: در این طرح 72 دستگاه خودرو و موتورسیکلت قانون شکن به علت ارتکاب تخلفات گوناگون اعمال قانون، توقیف فیزیکی و توقیف سیستمی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: در این طرح 39 دستگاه خودرو به خاطر ارتکاب تخلفاتی مانند حرکات مارپیچ، حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار، حمل حیوانات، دودی بودن شیشه و نصب لامپ های غیرمجاز اعمال قانون شدند. 

وی ادامه داد: از این تعداد خودرو 16 دستگاه به خاطر تولید صدای ناهنجار، 14 دستگاه به خاطر دودی بودن شیشه، 4 دستگاه به خاطر انجام حرکات نمایشی، 3 دستگاه حرکات مارپیچ، یک دستگاه به خاطر سگ گردانی و یک دستگاه نیز به خاطر نصب لامپ غیرمجاز (زنون) اعمال قانون شد. 

سرهنگ شیری تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توقیف سیستمی 26 دستگاه خوردو و توقیف فیزیکی 6 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت بود. 

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآوری کرد: این طرح در محله 22 بهمن اجرا و در فواصل مختلف سال نیز اجرا می شود. 

وی در پایان و با تاکید بر اینکه آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است، به رانندگان هنجارشکن اخطار داد که دست از بی‌قانونی برداشته و به قوانین و مقررات احترام بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز