خبرگزاری کار ایران

بهرنگ اعتمادی به ایلنا خبر داد:

برگزاری طرح ضیافت‌امید برای کمک به خانواده‌های نیازمند در کرمانشاه

رییس سازمان‌دانشجویی حزب‌اسلامی کار در استان کرمانشاه گفت: طرح ضیافت امید با پویش مردمی برای کمک به خانواده های نیازمند در کرمانشاه برگزار شد.

رییس سازمان‌دانشجویی حزب‌اسلامی کار در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: طرح ضیافت امید سرآغاز حرکت مدنی سازمان دانشجویی است.    

بهرنگ اعتمادی ‌ اظهار کرد:‌ کمیته حقوق‌شهروندی‌ سازمان دانشجویی با برگزاری طرح ضیافت امید در ماه مبارک رمضان توانست گامی هر چند کوچک برای کمک به خانواده‌های نیازمند بردارد و‌ خوشحالی را بر سر سفره‌ نیازمند ببرد.

وی در ادامه افزود: طرح ضیافت امید که یک پویش مردمی است پنجشنبه هفته پیش آغاز بکار کرد و عرض سه روز مبلغ مناسبی برای برگزاری این طرح از سوی خیرین، مردم و سیاسیون و احزاب استان جمع‌آوری شد، البته با وجود اتمام تا دقایق آخر کمک‌های نقدی همچنان ادامه داشت.

01

وی در ادامه افزود: در طرح ضیافت امید ‌یک‌وعده غذای‌گرم و افطاری بود که توانستیم حدود‌ا 200 خانوار‌ نیازمند‌‌ را در‌ مناطق‌ مختلف کرمانشاه پوشش دهیم. خوشحالیم از حسن توجه و اعتماد رسانه‌ها و‌ خیرین استان برای هر چه بهتر ‌شدن طرح ضیافت امید و از همه عزیزان تقدیر تشکر‌ می‌کنیم.

ریس سازمان‌دانشجویی حزب اسلامی کار در استان کرمانشاه افزود: سازمان‌دانشجویی تمرکز بیشتر خود را روی دو موضوع،‌ ترویج فعالیت‌های مدنی و دانشجویی قرار‌ داده است.

وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با ادامه این‌گونه برنامه‌ها گامی‌ محکم برای فعالیت‌های انسان‌دوستانه در استان کرمانشاه ‌برداریم.                                                                        

وی ‌در پایان ‌‌گفت:‌ امیددارم احزاب و سیاسیون‌ برای رشد، بالندگی و‌ کمک به هموطنان خود فعالیت‌های اجتماعی  و مدنی خود را افزایش دهند چراکه‌ ‌کمتر احزابی‌ وجود دارد که این‌گونه فعالیت‌ها را در برنامه خود قرار دهد و این یک‌ ضعف  است چراکه حزبی ‌بودن تنها به فعالیت سیاسی ختم ‌ نمی‌شود و باید به ‌‌‌مواردی ‌مختلفی همچون‌ فعالیت‌های اجتماعی، ‌فرهنگی ‌و ‌خصوصا مدنی توجه ویژه‌ای داشت.

کد خبر : ۳۸۵۲۴۴