خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه:

گیت‌های پایانه مرزی خسروی افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۳۸۵

مدیرکل اداره حمل و نقل پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: پایانه بین‌المللی خسروی بزرگترین پایانه مرزی کشور است که با افزایش ۱۶ گیت ورود و خروج مسافر در این مرز آماده پذیرش مسافران و زائران عتبات عالیات است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه، بهمن خسروانی اظهار داشت: پایانه بین‌المللی خسروی بزرگترین پایانه مرزی کشور است که با افزایش 16 گیت ورود و خروج مسافر در این مرز آماده پذیرش مسافران و زائران عتبات عالیات است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه مرز خسروی را نزدیکترین نقطه کشور به شهر بغداد، کربلا، کاظمین و سامرا دانست و عنوان کرد: نزدیک بودن به پایانه مرزی کشور عراق از مزایای بزرگ این مرز محسوب می‌شود که سبب اتصال دو پایانه بین‌المللی کشور ایران و عراق شده است.

خسروانی با اشاره به نقش جاده ترانزیت راه کربلا از تهران به خسروی و مزیت‌های آن گفت: پایانه مرزی خسروی جزو بزرگترین پایانه‌های خاورمیانه است که می‌تواند پذیرای حجم بالایی از مسافران و زائران باشد.

وی اظهار کرد: آمادگی‌های لازم در جهت بازگشایی پایانه مرزی خسروی در اولویت فعالیت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه قرار گرفته است.

خسروانی افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه اقدامات لازم را در جهت میزبانی شهرستان قصرشیرین از زائران اربعین حسینی انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز