خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفرمازندران:

خدمات 24 ساعته حمل و نقل و پایانه های استان به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۰۹

خادمی ، گفت: اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران بصورت 24 ساعته به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند

به گزارش ایلنا،عیسی خادمی در نخستین روز ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حمل و نقل وپایانه های استان  آمادگی کامل در استقبال از مسافران نوروزی رادارد و 24 ساعته به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 17 هزار و 789 سرویس برون استانی و 17 هزار و 492 سرویس برون استان به مسافران نوروری خدمات ارائه کردند، افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه در بیست و هفتم اسفند ماه سالجاری به 96 هزار و 738 مسافردرون استانی و برون استانی را جابجا کرد.

دبیر کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه از 11 اسفند ماه سالجاری تاکنون حدود 2 هزار بلیط حضوری و اینترنتی پیش فروش شده است، گفت: روند فروش بلیط برای مسافران همچنان ادامه داد.

خادمی با بیان اینکه 11 پایانه مسافربری دولتی و خصوصی در سطح استان برای خدمات به مسافران فعالیت می کنند، عنوان کرد: 165 شرکت مسافربری اعم از سواری و مینی بوس در سطح استان فعالیت می کنند.

وی  افزود: 79 دستگاه امداد خودرو ، 4 مرکز معاینه فنی  بصورت شبانه روزی در محورهای استان به مسافرین خدمات می دهند.

خادمی با بیان اینکه 45 دوربین به صورت شبانه روزی در سراسر محورهای مواصلاتی استان وجود دارد، افزود: 4 نمایندگی در شهرهای نکا ، ساری، بابل و نوشهر بصورت کشیک شبانه روزی در سطح استان به مسافران خدمات رسانی می کند.

دبیر کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر مازندران ادامه داد: در حال حاضر 22 نفر در ستاد مرکزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بصورت شبانه روزی به مسافران خدمات می دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز