خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه:

18 هزار و 617 طرح اشتغال مددجویان در استان فعال است

کد خبر : ۳۶۹۷۷۸

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از 18 هزار و 617 طرح اشتغال اجرا شده از سوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان فعال است.

به گزارش ایلنا، رشید جلیلیان با بیان اینکه این طرح های فعال با بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال طی پنج سال گذشته اجرایی شده‌اند، گفت: کارشناسان خودکفایی کمیته امداد در راستای پیشرفت طرح‌های مذکور نظارت‌های مستمر فنی و تخصصی بر آن ها اعمال می کنند.

جلیلیان افزود: از 18 هزار و 617 طرح اشتغال فعال مددجویان استان بیش از هشت هزار طرح در زمینه دامپروری، نزدیک به هفت هزار خدمات، دو هزار طرح صنایع دستی و مابقی در زمینه های کشاورزی و صنفی و صنعتی اجرایی شده است.

وی یادآور شد: پیش از سال 1390 نزدیک به 31 هزار طرح اشتغال دیگر نیز از سوی مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه اجرا شده که هم اکنون این طرح ها به دلیل خروج از حمایت های کمیته امداد مورد نظارت قرار نمی‌گیرند.

جلیلیان همچنین به اعمال بیش از 56 هزار نظارت تخصصی بر طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال 1394 اشاره و اظهارکرد: کمیته امداد نظارت‌های‌تخصصی را جهت ارتقا سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مددجویان و افزایش ضریب موفقیت آنان، اعمال می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: اعمال نظارت‌های تخصصی مستمر و مداوم موجب موفقیت طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز