خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کمک شهرداری کرمانشاه به اداره کل میراث فرهنگی برای اسکان مهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۰۵

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه در نوروز امسال برای اسکان بهتر مسافران و مهمانان نوروزی، کمک قابل توجهی به این اداره کل انجام داده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه صبح امروز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: برای آسایش بهتر مسافران و مهمانان نوروزی به کرمانشاه بیش از 2 هزار تخت برای اقامت و استراحت در نظر گرفته شده است.

مهندس "علیرضا مرادی بیستونی» با اشاره به اینکه با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعدادی مدرسه در اختیار مسافران و مهمانان نوروزی قرار گرفته است، افزود: تجهیز و آماده‌سازی این مدارس از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صورت گرفته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تهمیدات لازم در دیگر شهرستان‌های استان برای پذیرایی از مسافران‌نوروزی اندیشیده شده است، عنوان کرد: خوشبختانه دکتر عبدالرضا شعبانی؛ شهردار سخت کوش کرمانشاه در نوروز امسال کمک قابل توجهی برای اسکان مهمانان نوروزی به این اداره کل داشته اند.

مرادی بیستونی تاکید کرد: در مرکز استان، شهرداری این کلانشهر چندین کمپ اسکان موقت با امکاناتی همانند آبگرم؛ آب شرب، ظرفشویی، سرویس های بهداشتی و.... تعبیه کرده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ادامه با تقدیر از خدمات جمعیت هلال احمر کرمانشاه در نوروز امسال، گفت: نصب چادرهای مسافرتی و....از خدمات و همیاری های جمعیت هلال احمر با کل اداره کل میراث، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در این مدت زمان است.

مرادی بیستونی تاکید کرد: در همان روزهای نخستین عید نوروز ظرفیت محل‌های اقامتی به صورت کامل پر شد به همین علت از اداراتی همانند اداره کل ورزش و جوانان و... کمک گرفته ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز