خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان هرسین مطرح کرد

"دست فروشان" مهمترین معضل ترافیکی شهر هرسین

فرماندار شهرستان هرسین گفت: مهمترین معضل ترافیکی شهر هرسین در ایام پایان سال حضور دست فروشان و ماشین های دوره گرد در خیابانها و میادین اصلی شهر می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، شامگاه دیروز آخرین جلسه شورای ترافیک سال 94 با حضور فرماندار و دیگر مسئولان محلی در محل فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

در این جلسه، یاور محمدی، فرماندار شهرستان هرسین اظهار کرد: با توجه به اجرا شدن طرح جامع و مشخص شدن محدوده شهر بیستون و ورود گردشگران به این شهر شهرداری بیستون ضمن مشخص کردن محدوده های شهری عواملی را که باعث ایجاد ترافیک می شود را حذف و برای نصب علائم جدید اقدامات لازم را به عمل آورند.

محمدی همچنین بر تعویض علائم راهنمایی و رانندگی فرسوده و غیر قابل رویت و انجام خط کشی های جدید در شهرستان هرسین تأکید کرد.

فرماندار هرسین در ادامه اظهار داشت: برای حل مشکل تخلیه آب پل زیر گذر شهرک "بلوردی"، اداره راه و شهرسازی و شهرداری مسیر سیلابهای منتهی به پل را مهار کنند و سوابق مربوط به ساخت و ایجاد این زیر گذر را در اسرع وقت به فرمانداری ارائه نمایند.

فرماندار هرسین افزود: ورودی شهر بیستون از طرف کرمانشاه و پیچ نزدیک به بقعه متبرک امام زاده باقر(ع) می بایست از لحاظ نصب علائم ترافیکی جدید ساماندهی شود زیرا همواره باعث بروز تصادف و مشکلات ترافیکی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: مهمترین معضل ترافیکی شهر هرسین در ایام پایان سال حضور دست فروشان و ماشین های دوره گرد در خیابانها و میادین اصلی شهر می باشد و از شهرداری و مدیریت راهور  می خواهیم که اهتمام بیشتری نسبت به حل این مشکل و برخورد قانونی با متخلفان داشته باشند.

یاور محمدی در پایان سخنان خود گفت: از تاریخ 15/12/94 تا پایان سال 1394 طرح محدودیت ترافیکی از مسیر میدان جمهوری اسلامی به طرف میدان آزادی در شهر هرسین به اجرا گذاشته شده است.

5

3

1

2

کد خبر : ۳۵۴۴۱۱