خبرگزاری کار ایران

در کرمانشاه رخ داد؛

شکستگی لوله فاضلاب زندگی مردم چهارراه "هلال احمر" را مختل کرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۶۱۳

نزدیک به چندین ماه متوالی است که شکستگی لوله فاضلاب زندگی مردم و کسبه چهارراه هلال احمر کرمانشاه را مختل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، نزدیک به چندین ماه متوالی است که شکستگی لوله فاضلاب در یکی از شلوغ‌ترین مراکز شهر کرمانشاه، به نوعی هم سلامت شهروندان را به خطر انداخته است و هم اینکه باعث پدید آمدن چهره بسیار ناپسندی در این منطقه شده است.

براساس این گزارش، تاسف بارتر اینکه لوله شکسته شده مذکور در کنار بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر محمد کرمانشاهی و همچنین دبیرستان شهید مجتبی جعفری قرار گرفته است.

ساکنان این بخش از شهر کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از بی‌تفاوت بودن مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه در رفع این معضل به شدت گله مند هستند.

در گوشه ای دیگر از این پدیده ناگوار و آلوده، یکی از مساجد پرازدحام شهر کرمانشاه واقع شده که این امر باعث شده است که بسیاری از نمازگزاران برای ورود به مسجد مذکور با مشکل روبرو شوند.

گفتنی است که اهالی و کسبه محل که از پیگیری های خود برای رفع این معضل خسته شده اند با نصب پلاکارد ضمن هشدارهای بهداشتی به شهروندان از عدم پیگیری مسئولان امر در این پلاکارد به شدت انتقاد کرده اند.

انتهای پیام/
افشین قهرمانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز