خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

فروکش کردن فعالیت‌های انتخاباتی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۲۰۸

فعالیت‌های انتخاباتی چند هفته ای است که در استان کرمانشاه به صورت چشمگیری فروکش کرده و باید عامل اصلی آن را انتظار نامزدهای ردصلاحیت شده برای تایید مجدد آنان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، هرچه به ایام تایید اسامی نامزدهای رد صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان نزدیک می شویم، همین امر باعث شده که فعالیت‌های انتخاباتی در استان کرمانشاه به شدت کاهش یابد و تنها این رقابتها در بین تایید شده های اولیه وجود دارد.

با این حال، برگزاری محافل خانگی و خصوصی نامزدهای مجلس به صورت شبانه در محلات و روستاها در حال برگزاری است.

از سوی دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای فعالان انتخاباتی تنها به ایجاد کانال و حضور هواداران آنها در فضاهایی همانند تلگرم و... خلاصه شده و کمتر سایت و رسانه‌ای در استان دیده می‌شود که گفت وگویی  مستقیم و چهره به چهره با این نامزدها داشته باشد.

همچنین نمایندگان استان که به نوعی در این چهار ساله در مجلس جزو کم کارترین وکلای بهارستان بوده اند، فرصت را غنمیت شمرده و با یادآوری مشکلات و نیز تذکرهای کتبی و شفاهی به مسئولان به دنبال زنده کردن نام خود در اذهان رای دهندگان هستند، البته حافظه سیاسی مردم استان کرمانشاه این کم کاری و انزوا طلبی نمایندگان را به خوبی به یاد خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با وجود اینکه بسیاری از نامزدهای انتخاباتی به علل مختلف و متنوع نتوانسته اند که از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند، بازهم به بازگشت مجدد خود به صحنه انتخابات امیدوار هستند و این امیدواری را به هواداران اطراف خود نیز تزریق می کنند.

علیرغم تکذیب اعلام و انتشار هرگونه لیستی از سوی مسئولان مربوطه مبنی بر اسامی تایید شدگان از سوی شورای نگهبان، برخی از سایت‌ها و رسانه‌های استان کرمانشاه با توجه به گمانه زنی‌های بسیار، اقدام به انتشار اخبار تاییدشدگان می کنند، کاری که به شدت در فضای مجازی همانند تلگرم مشهود است.

از سوی دیگر نامزدهای مجلس خبرگان وضعیتی متفاوت‌تر از کاندیدهای مجلس دارند و می توانند به استفاده از تربیون های دولتی و خصوصی برای انتشار آرا و نظرات خود امید بیشتری داشته باشند.

یکی از مسایلی که تفکر سیاسی در بین مردم آن را هرگز قبول نکرده است، برپایی مهمانی ها و متینگ‌های انتخاباتی در مهمانسراها و تالارها از سوی نامزدهای انتخاباتی است؛ امری که چند هفته پیش از سوی برخی از نامزدهای مجلس دهم انجام شد و واکنش منفی رسانه ها و جامعه را برانگیخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز