خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه تأکیدکرد:

درختکاری زمین‌های ملی و منابع طبیعی استان با توجه به آغاز فصل غرس نهال

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۳۵

درختکاری در زمین‌های ملی و منابع طبیعی استان ب اتوجه به آغاز فصل غرس نهال مورد تأکید است.

استاندار کرمانشاه، درختکاری زمین‌های ملی و منابع طبیعی استان باتوجه به آغاز فصل غرس نهال مورد تأکید است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی، در نشست شورای اداری استان، گفت: همه فرمانداران، شهرداری ها و بانک های عامل باید در ارائه خدمات به مردم در آستانه تعطیلات سال نو توجه داشته باشند به ویژه ضرورت دارد که مردم برای فعالیت های بانکی شان دچار مشکل نشوند.

وی با قدردانی از همه مدیران و دستگاه های اداری استان کرمانشاه که آیین دهه فجر امسال را به خوبی برگزار کردند، برلزوم ارائه خدمات بیشتر به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، تأکید کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به طرح اخیر دولت تدبیر و امید برای اعطای وام های کارآفرینی بدون بهره یا با بهره کم به روستاییان برای ایجاد تولید و شغل، افزود: دولت به طور جدی بر توسعه روستاها تأکید دارد و لازم است از همه توان خود برای بهره گیری از این فرصت مناسب به منظور تقویت اقتصاد و اشتغال روستاییان استان به ویژه مرزنشینان استفاده کنیم.

وی بر درختکاری در زمین های ملی و منابع طبیعی استان در آغاز فصل غرس نهال تآکید کرد.

رضایی بابادی گفت: باتوجه به ظرفیت های خوبی که استان کرمانشاه از نظر منابع آبی و خاکی دارد و نیز نشست هایی که با رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور داشته‌ایم، برنامه داریم تا با محوریت اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه، نهضت درختکاری در همه نقاط این دیار با کمک بسیج، دهیاران و شوراها راه اندازی کنیم.

وی گفت: هر شخصی که اقدام به تولید نهال کند، به صورت تضمینی از وی خریداری می کنیم.

استاندار کرمانشاه درادامه به تعیین این استان به عنوان پایلوت مجازی کشور، اجرای طرح تحول نظام اداری را دارای پیشرفتی خوب ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: همه ارگان ها باید تلاش کنند تا بستری مناسب برای ارائه خدمات گسترده به مردم فراهم کنند تا آن ها بدون نیاز به مراجعه حضوری و ارائه مدارک کاغذی بتوانند کارهای اداری شان را انجام دهند.

رضایی بابادی حرکت به سمت اجرای دولت الکترونیک را گامی در راستای صرفه جویی در منابع سرمایه‌ای کشور دانست.

مجتبی نیک کردار، معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، نیز درادامه نشست شورای اداری از فرمانداران شهرستان ها خواست تا با شهرداران تعاملی مناسب داشته باشند.

وی اظهار کرد: باید تلاش شود که شهرهای استان در آستانه ورود مهمانان نوروزی به صورت آب و جارو کرده و دارای جذابیت‌های ویژه ای باشد.

نیک کردار با بیان اینکه همه تلاش ما بر این است که استان کرمانشاه به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته شود، افزود: لازم است مهمانان ورودی به استان با خاطره ای خوب، راهی دیارشان شوند زیرا آنان مبلغین خوبی برای استان کرمانشاه خواهند بود.

وی گفت: همه فرمانداران و دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر باید باتوجه به تجربیات سال گذشته و با هماهنگی سازمان میراثفرهنگی و نیز در راستای شرح وظایفی که برایشان تعریف شده فعالیت های خود را آغاز کنند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، همچنین بر لزوم مناسب سازی فضای شهرها برای تردد جانبازان و معلولین تأکید کرد.

نیک کردار گفت: برای استانی مانند کرمانشاه که هزاران جانباز دوران جنگ تحمیلی دارد، زیبنده نیست که آن ها برای تردد در سطح شهر دچار مشکل شوند بنابراین لازم است با هماهنگی کارشناسان بهزیستی، فضاهای درونی ادارات و نیز فضاهای شهری برای تردد معلولین و جانبازان بهینه سازی شود.

در نوروز امسال افزون بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار مهمان و گردشگر وارد استان کرمانشاه شدند که از این شمار، حدود هفت هزار نفر، گردشگران کشورهای خارجی بودند همچنین مسئولان استان کرمانشاه خود را برای پذیرایی از سه میلیون گردشگر در نوروز ۹۴ آماده کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز