خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار کرمانشاه:

دست رسانه‌ها برای نقد باز است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۳۸

در حوزه آزادی بیان، دست رسانه‌ها و افکار عمومی برای نقد دولت باز گذاشته شده است.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور جوانان اظهار داشت: در حوزه آزادی بیان، دست رسانه‌ها و افکار عمومی برای نقد دولت باز گذاشته شده این در حالی است که بخشی از این رسانه‌ها از جزئی‌ترین کم لطفی‌ها در حق دولت دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، روح الله باقرآبادی در جلسه معارفه مشاور فرماندار دالاهو در امور جوانان گفت: دکتر کاتوزیان پیشرفت و توسعه سیاسی را مبتنی بر عناصر تسامح و مدارا، مصالحه و سازش می‌داند که بخشی از راهبرد دولت نیز در برگیرنده این مفاهیم است.

وی با اشاره به گزارش فرماندار از اقدامات دولت تدبیر و امید افزود: همین که فرماندار در یک نشست محلی، سعی در ارائه گزارش از خدمات دولت دارد، نشان از خلا رسانه‌ای دولت و بیانگر این است که مسئولان در بازتاب خدمات خود با مشکل رسانه‌ای مواجه هستند.

باقرآبادی اظهار کرد: با وجود این خلا رسانه‌ای و مخالفانی که با تمام توان علیه دولت مشغول کارند، دولت با حداکثر توان و نیروی خود مشغول خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به مشکلات دولت در زمینه پایین آمدن قیمت نفت و چالش مذاکرات هسته‌ای گفت: دولت را با تورم بالای ۴۰ درصد و رشد اقتصادی منفی ۶/۵ تحویل دکتر روحانی داده‌اند و دائم علیه دولت سم پاشی می‌کنند تا آن را ناکارآمد نشان دهند.

مشاور استاندار در امور جوانان، پایین بودن روحیه گفت‌و‌گو را از جمله چالش‌های پیش رو خواند و افزود: یکی از کارهایی که ما انتظار داریم مشاورین جوان انجام دهند ایجاد فضایی در عرصه عمومی است تا نیروهای جوان در این فضا بتوانند شرایطی را فراهم کنند که ظرفیت گفت‌و‌گو در جامعه بالا رود.

وی با اشاره به نگاه مثبت رهبری و رییس جمهوری به مسئله مدارا خاطرنشان کرد: با همین تأکید بر مدارا و مصالحه است که توانستیم در این یک سال دشمنان کشور را در عرصه بین المللی منزوی کنیم و تبدیل به بازیگری مهم در جهان و منطقه شویم.

باقرآبادی تصریح کرد: با این کار دست افراطیون خارجی مانند کنگره آمریکا از ضربه زدن به منافع ملیمان کوتاه شد و با ادامه همین راه و حمایت از دولت می‌توانیم دست افراطیون داخلی را نیز کوتاه کنیم.

وی گفت: شکی نیست که به تمام دولت‌ها انتقاداتی وارد است. اما مهم برآیند حرکت دولت است که در دولت تدبیر و امید تاکنون این برآیند مثبت بوده و در این بین نگاه حامیان دولت باید به آینده معطوف باشد.

مشاور استاندار در امور جوانان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره بر تعدد نهادهای متولی امور جوانان در کشور افزود: در کشور ما بیش از ۲۰ نهاد متولی امور جوانان هستند که این خود موجب شده که به این حوزه به مثابه مسئله‌ای فرابخشی و فرا دستگاهی توجه شود.

باقرآبادی اظهار کرد: تمرکز ما در استان در بحثجوانان معطوف به چند حوزه خاص می‌باشد برای مثال در بخش اشتغال تمرکز مشاوران جوان معطوف به بحثمهم فرهنگ کار در کرمانشاه است.

وی با تأکید بر تغییر دادن جهت مطالبات جوانان توسط دولت گذشته افزود: متأسفانه دولت گذشته نه فقط در عرصه‌هایی مانند تورم، رکود، رشد اقتصادی و قیمت نان که به آمار و ارقام زندگی روزمره مردم مربوط است، تأثیر گذاشته بلکه به سبک زندگی جوانان هم آسیب‌هایی وارد کرده که می‌توان گفت جبران ناپذیر است.

در این جلسه ایرج ورفی‌نژاد به عنوان مشاور جوان فرماندار دالاهو در امور جوانان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز