خبرگزاری کار ایران

کرمانشاه قابلیت تبدیل شدن به قطب تجاری کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۶۳

استان کرمانشاه قابلیت تبدیل شدن به قطب تجاری کشور را دارد.

استاندارکرمانشاه ازتصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خبر داد و گفت: این استان قابلیت تبدیل شدن به قطب تجاری کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی، با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان های مرزی اظهار داشت: این استان قابلیت تبدیل شدن به قطب تجاری کشور را دارد.

وی از تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خبر داد و افزود: تصویب این منطقه برای اجرایی کردن آن به استانداری اعلام شده و سازمان همیاری شهرداری های استان نیز متولی اجرای این مصوبه شده است.

رضایی بابادی به اهمیت بازارچه های مرزی استان نیز اشاره و اظهار کرد: وجود این بازارچه ها یک ظرفیت و امتیاز مهم برای توسعه است و باید حداکثر تلاش خود را برای استفاده بهینه و استفاده از تمام ظرفیت های این بازارچه ها در راستای توسعه و تحول استان در زمینه های تجارت مرزی استان بکار گیریم.

استاندار کرمانشاه به اقدامات انجام شده در خصوص تسهیل در روند مبادلات مرزی اشاره داشت و گفت: در گذشته بسیاری از مرزهای ما قابلیت ارائه خدمات درخصوص صادرات و واردات و رفت و آمد مردم را نداشتند اما با اقدامات و پیگیری هایی که انجام شد هم اکنون در تمام مرزهای ما مبادلات مرزی و رفت و آمد مسافران صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز