خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق محیط زیست استان کرمانشاه خبر داد:

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سایت پرنده نگری " هشیلان " کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۶۱

یکی از طرحهای این اداره، سایت پرنده نگری " هشیلان " است که برای این امر اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل محیط زیست استان کرمانشاه پیش از ظهر دوشنبه با حضور معاون سازمان محیط زیست کشور و تنی چند از مسئولان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، در ابتدای این مراسم، مهناز مظاهری، معاون سازمان محیط زیست ایران اظهار داشت: براساس آخرین آمار بیش از ۵ درصد از مساحت کل کشور را زمینهای کشاورزی تشکیل می کند.

مظاهری با اشاره به اینکه بیش از یک چهارم از نیروی کار کشور در بخش کشاورزی مشغول کار هستند، تاکید کرد: همچنین ۱۰ درصد از تولید ناخالص کشور را محصولات کشاورزی تامین می کند.

معاون سازمان محیط زیست کشور عنوان داشت: این سازمان با صندوق نوآوری و شکوفایی قرادادی منعقد کرده که بر اساس آن چهارصد شغل سبز با توجه به ظرفیت هر شهر ایجاد و به متقاضیان تسهیلات داده می‌شود.

در ادامه این مراسم، توریج همتی، مدیرکل سابق محیط زیست استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: برای برون رفت از مشکلات زیست محیطی در کشور به ویژه در استان کرمانشاه نیازمند مدیریت منابع آبی هستیم که در این راستا کارگروه احیا و حفاظت از سراب‌ها و تالاب‌های استان تشکیل شده است.

همتی با اشاره به اینکه صنایع کرمانشاه به سیستم های پایس آنلاین مجهز هستند، افزود: یکی از طرحهای این اداره، سایت پرنده نگری " هشیلان " است که برای این امر اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان داشت: کرمانشاه در توسعه سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی از رتبه ۲۵ به رتبه اول کشور رسیده است.

گفتنی است که در پایان این مراسم، غلامحسین کاظمی به عنوان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه منصوب و از خدمات توریج همتی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز