خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

قابلیت‌های شهردار سابق منطقه ۵ کرمانشاه غیرقابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۸۰

قابلیت‌ها و توانایی آقای پژمان پژوهنده، شهردار سابق منطقه ۵ کرمانشاه، قابل انکار نیست و سخت بود او از چرخه مدیریت کنار برود.

در پی ماجراهای ایجاد شده چندی پیش بین دانشگاه پیام نور و شهرداری منطقه پنج کرمانشاه که منجر به برکناری شهردار این منطقه از مسئولیتش شد، شهردار کرمانشاه و شهردار پیشین این منطقه(پژمان پژوهنده) به دیدار استاندار کرمانشاه رفتند که در این دیدار بر استفاده از توان مدیریتی پژوهنده در بخشی دیگر از مجموعه شهرداری تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در این دیدار گفت: شهرداری پیشانی خدمت‌رسانی نظام به مردم است و کار‌ها و خدمات این مجموعه بیش از هر دستگاه و نهادی دیده می‌شود.

مهندس ابراهیم رضایی بابادی با بیان اینکه شهرداری باید وجهه داشته باشد و مردم با حسن ظن به این مجموعه نگاه کنند، گفت: در موضوعی که اتفاق افتاد بحثمن بیشتر این بود که وجهه شهرداری تخریب نشود.

وی افزود: همه باید در انجام وظایفمان صبر و حوصله داشته باشیم و با حس خدمتگزاری به انجام وظایفمان بپردازیم.

رضایی ادامه داد: قابلیت‌ها و توانایی آقای پژوهنده قابل انکار نیست و سخت بود او از چرخه مدیریت کنار برود.

پیمان قربانی شهردار کرمانشاه نیز گفت: شهرداری مخاطبان بسیاری دارد و در چنین شرایطی امکان خطا بیشتر است.

وی افزود: در پی ماجرای ایجاد شده تذکراتی به آقای پژوهنده دادیم و و همکاری ایشان با شهرداری منطقه پنج قطع شد و از این پس در یکی از مناطق تازه تاسیس شهرداری(منطقه هفت) فعالیت خواهد کرد.

پژوهنده نیز در این نشست با قدردانی از استاندار کرمانشاه گفت: امیدوارم در مسیر خدمتگزاری به مردم بهتر از گذشته عمل کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز