خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه خبر داد:

اسکان ۱۳۷ دانش آموز نیازمند در مراکز شبانه روزی کمیته امداد استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۲۴

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از اسکان۱۳۷ دانش آموز پسر در مراکز شبانه روزی کمیته امداد این استان طی سال تحصیلی ۹۳-۹۴ خبر داد.

کامیار جمشیدی با بیان اینکه کمیته امداد استان کرمانشاه دارای سه مرکز شبانه روزی جهت اسکان دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند است، گفت: این مراکز در شهرستان های اسلام آبادغرب، سنقر و ثلاثباباجانی مستقر هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱۴ دانش آموز تحت حمایت و ۲۳ دانش آموز نیازمند غیر تحت حمایت در مقاطع تحصیلی مختلف از خدمات این مراکز بهره مند می شوند تصریح کرد: اقامت این دانش آموزان در مراکز شبانه روزی کمیته امداد رایگان است.

وی همچنین به ارائه خدمات متنوع فرهنگی، تربیتی و آموزشی به دانش آموزان مراکز شبانه روزی کمیته امداد نیز اشاره و تاکید کرد: ارائه آموزش های قرآن، احکام، برگزاری کلاس های تقویتی، آمادگی کنکور، فنی و حرفه ای، اعزام به اردوها و جشنواره های قرآنی و ورزشی و ارائه خدمات مشاوره ای از سایر برنامه های مراکز شبانه روزی کمیته امداد استان کرمانشاه به شمار می رود.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: هدف اصلی از اسکان دانش آموزان نیازمند در مراکز شبانه روزی کمیته امداد جلوگیری از ترک تحصیل آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز