خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرمانشاه:

آن‌هایی که به دنبال تفرقه بین مسلمانانند؛ نه شیعه هستند، نه سنی!

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۱۳

اگر امروز علیرغم شیطنت‌های دشمنان دین و جبهه استکبار جهانی در کشور ایران عزیز، شاهد امنیت عمومی و پایدار هستیم، به‌خاطر حفظ و توجه به وحدت بین تشیع و تسنن است.

در آستانه هفته وحدت، جلسه هم اندیشی معتمدان و بزرگان مذهبی و دینی اهل تشییع و تسنن کرمانشاه با حضور ماموستا محمدی، امام جمعه اهل سنت، در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در این نشست فضل اله رنجبر، فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: اگر امروز علیرغم شیطنت‌های دشمنان دین و جبهه استکبار جهانی در کشور ایران عزیز، شاهد امنیت عمومی و پایدار هستیم، به‌خاطر حفظ و توجه به وحدت بین تشیع و تسنن است.

رنجبر گفت: آنهایی که به دنبال تفرقه و دشمنی بین مسلمانان هستند نه شیعه هستند نه و سنی.

فرماندار کرمانشاه ضمن برشمردن ثمرات و نتایج مطلوب و ارزشمند وحدت و همدلی میان تشیع و تسنن، افزود: هفته وحدت از بهترین یادگارهای ارزشمند امام عزیز است که ما وظیفه داریم با تمام توان در حفظ و پایداری آن کوشا باشیم.

وی گفت: در عصر تهاجم فرهنگی و هجمه به دین و اخلاق و برای مصون سازی جوانان و نوجوانان به ترویج اخلاق محمدی نیازمندیم.

در ادامه، ماموستا محمدی، امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه، نیز ضمن تاکید بر وحدت میان شیعه و سنی، گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی همانا وحدت بین تشیع و تسنن است که امیدواریم این وحدت با تمام توان ادامه داشته و مسلمانان در کنار هم و در امینت کامل و آرامش زندگی کنند.

در این نشست برگزاری مراسم‌های جشن و سرور، مسابقات ورزشی، عصر شعر و مسابقات علمی و فرهنگی از جمله تصمیماتی بود که مقرر شد در سطح مساجد اهل تشیع و اهل تسنن اجرا شود.

در این جلسه بخشداران موظف شدند ستادهای فرعی برگزاری مراسم های را در سطح بخش ها تشکیل دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز