خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه خبر داد:

بهره‌مندی هزار بیمار خاص و صعب العلاج در کرمانشاه از حمایت های کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۵۸

قریب به هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان کرمانشاه از حمایت های درمانی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: قریب به هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان کرمانشاه از حمایت‌های درمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو با بیان اینکه ۲۳۵ بیمار خاص و قریب به ۷۰۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه هستند، افزود: بیماران خاص شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و‌ام اس و بیماران صعب العلاج به آن دسته از بیمارانی اطلاق می‌شود که بیماری آنان پرهزینه بوده و دوره درمان آنان طولانی مدت است.

پاکرو در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۰۵۴۲ مددجو در استان از خدمات بیمه درمانی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، تاکید کرد: طی شش ماه نخست سالجاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال جهت تامین هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان به تعامل کمیته امداد استان با مراکز درمانی اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداداستان کرمانشاه با ۳۴۰ مرکز درمانی از قبیل پزشک خانواده، متخصص و فوق تخصص، داروخانه، بیمارستان، مراکز پاراکلینیک و… در راستای ارائه خدمات درمانی بهتر و سریع‌تر به مددجویان تحت حمایت تعامل و همکاری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز