خبرگزاری کار ایران

رییس راه و شهرسازی شهرستان کنگاور:

واژگونی خودروی سواری، تردد در گردنه " بید سرخ " را مختل کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۶۳

رییس راه و شهرسازی شهرستان کنگاور از واژگونی خودروی مزدا ۳، در پیچ اول گردنه بید سرخ و اختلال در تردد این محور خبر داد.

رییس راه و شهرسازی شهرستان کنگاور گفت: ساعت۱۴روز گذشته خودروی سواری مزدا ۳سفید رنگ باعبور از خط رأس گردنه بیدسرخ پس از اوج گیری سرعت در سراشیبی، به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو با پارتیشن جدا کننده وسط جاده برخورد و واژگون می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کنگاور، علی طاهرآبادی اظهار داشت: شدت برخورد به گونه‌ای بود که خودرو پس از واژگونی، ۲۰۰م‌تر سواره رو را روی سقف، بصورت دورانی طی کرده و در ‌‌نهایت وسط جاده متوقف شد.

رییس اداره راه و شهر سازی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سانحه مذکور در کیلومتر۱۷باند صحنه به کنگاور گردنه رخ داد، گفت: این مسیر از راههای حیاتی کشور بشمار می‌رود و به علت حجم بالای تردد در آن، بروز چنین تصادفاتی می‌تواند راه را آبستن انسدادی چند ساعته کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نزدیکی این تصادف با راهدارخانه گردنه بیدسرخ موجب شد تا عوامل راهداری شهرستان باحضور به موقع خوددر کمتر از ۱ساعت محور را بازگشایی کنند.

تنها سرنشین این خودرو سالم و سانحه فقط خسارت مالی بدنبال داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز