خبرگزاری کار ایران

در عملی خیرخواهانه؛

" مازیار " با اهدای اعضای بدن خود زندگی دوباره به ۵ نفر بخشید

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۲۸

جوان ۲۷ ساله کرمانشاهی به علت مرگ مغزی، اعضای بدن خود را به ۵ بیمار بخشید و توانست با این کار خیر، زندگی دوباره به هم نوعان خود ببخشد.

مازیار فصیحی، جوان ۲۷ ساله کرمانشاهی به علت مرگ مغزی، اعضای بدن خود را به ۵ بیمار بخشید و توانست با این کار خیر، زندگی دوباره به هم نوعان خود ببخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، روز ۲۶ مهرماه سال جاری جوان ۲۷ ساله ای با نام «مازیار فصیحی» به دنبال حادثه ای در بیمارستانی طالقانی بستری و مرگ مغزی وی اعلام شد.

به دنبال مرگ مغزی این جوان با مشاوره کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و نیز خواهر متوفی که پرستار است، خانواده مازیار فصیحی روز ۲۸ مهرماه در خصوص پیوند اعضای فرزندشان اعلام آمادگی کردند.

در پی اعلام آمادگی خانواده متوفی مبنی بر اهدای اعضاء چهار گروه متخصص داخلی، بیهوشی، داخلی اعصاب و جراحی اعصاب متوفی را ویزیت و مرگ مغزی او را تایید کردند.

همین علت موجب شد تا جهت استفاده از همه اعضای قابل پبوند متوفی، با همکاری معاونت درمان دانشگاه، مرکز مدیریت حوادثو فوریت های پزشکی استان و نیز اداره پیوند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متوفی جهت پیوند اعضاء به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران منتقل شود.

در نهایت عمل پیوند اعضاء صورت گرفت و با پبوند پنج عضو متوفی، پنج نفر زندگی دوباره یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز