خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه؛

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید عقلانیت در کشور سایه انداخت

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۱۵

بخشدار منطقه است که می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای بخش را شناسایی و جامه عمل بپوشاند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید٬ بارقه‌های امید و عقلانیت در کشور سایه انداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، آیت الله آزرمی، روز گذشته چهارشنبه، ۲۳ مهرماه در گردهمایی یک روزه بخشداران استان گفت: دولت دکتر روحانی توانسته است در بخش‌های مختلف اقتصادی و سیاسی عقلانیت کامل و استفاده از خردجمعی را بکار گیرد و نمود واقعی در درون جامعه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشداران باید برنامه ریز و مجری توسعه اقتصادی و اجتماعی بخش تابع خود باشند، اظهار داشت: بخشدار منطقه است که می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای بخش را شناسایی و جامه عمل بپوشاند.

آزرمی تصریح کرد: بخشدار بایستی مسیر ارتقاء و توسعه روستایی و همچنین ارتقاء سطح معیشت زندگی مردم روستاهای تابع بخش خود را با اتخاذ تصمیمات درست و راهبردی هموار کند و نگذارد که زندگی در جامعه روستایی برای روستاییان غیرقابل تحمل و سخت شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه بخشدار بایستی برای آحاد جامعه روستایی تحت نظر بخش خود سیاست گذاری کند و برنامه ارتقا و توانمند سازی روستا‌ها را تدوین و اجرایی کند، افزود: بخشدار باید به اقتصاد روستا‌ها بخصوص اقتصاد کشاورزی اشراف داشته و بتواند مسیر توسعه روستا‌ها را در زمینه‌های مختلف پیگیری و رصد کند.

وی همچنین رونق بخشی به اقتصاد کشور و خروج از رکود اقتصادی را یکی دیگر از برنامه‌های دولت عنوان کرد و گفت: دولت در ابتدای سکانداری خود همواره سعی کرده که موضوع اشتغال و بیکاری در سطح کشور را بصورت ویژه نگاه کند و در تلاش است که مشکلات مربوط به بخش اشتغال و سرمایه گذاری اقتصادی کشور که منجر به پویایی جامعه می‌شود را بصورت ویژه حل و مرتفع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز