خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه:

۶۰۰ پایگاه، نذورات عید قربان را در استان کرمانشاه جمع آوری کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۸۵

۶۰۰ پایگاه در روز عرفه و عید قربان، نذورات و قربانی‌های خیرین استان را جمع آوری کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از استقرار بیش از ۶۰۰ پایگاه در استان کرمانشاه جهت جمع آوری نذورات و قربانی‌های خیرین در روز عرفه و عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو گفت: ۱۰۰ پایگاه در معابر و میادین و ۵۰۰ پایگاه در ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی استان کرمانشاه دایر شده است.

وی با بیان اینکه در روز عرفه شهرستان‌های مرزی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب شهرستان‌های معین بوده‌اند تاکید کرد: پایگاه‌های کمیته امداد در این شهرستان‌ها حضور پررنگ تری داشته‌اند.

پاکرو ادامه داد: همچنین در محل قرائت دعای پرفیض عرفه هر شهرستان حداقل یک پایگاه جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی برپا شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۶۰۰ نفر از استان کرمانشاه به سرزمین وحی مشرف شده‌اند تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته نیز کمیته امداد با سازمان حج و زیارت در رابطه با دریافت کمک‌ها، قربانی‌ها، نذورات و… حجاج کرمانشاهی تعامل برقرارکرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه به انعقاد تفاهم نامه مابین کمیته امداد و جهادکشاورزی استان نیز اشاره کرد و افزود: بنابراین تفاهم نامه در روز عید کشتارگاه‌های صنعتی استان آماده ذبح و مهیا کردن قربانی‌های خیرین جهت توزیع در میان نیازمندان بوده‌اند.

سیامک پاکرو با یادآوری اینکه خانوارهای مددجو نیازمند دریافت نذورات و قربانی‌های خیرین از پیش شناسایی شده‌اند، گفت: کار توزیع نذورات و قربانی‌های مردم در میان خانوارهای نیازمند کرمانشاهی در‌‌ همان روز عید آغاز شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: در عید قربان سال ۱۳۹۲ خیرین استان کرمانشاه بالغ یک میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال در قالب دام، گوشت و وجوه نقد به کمیته امداد این استان اعطا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز