خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام سازمان ملی استاندارد کشور؛

مدیرکل جدید استاندارد استان کرمانشاه منصوب شد

کد خبر : ۱۸۶۶۶۳

با حضور قائم مقام سازمان ملی استاندارد کشور، محمود رضا نیازی به عنوان مدیرکل جدید استاندارد استان کرمانشاه منصوب شد.

با حضور قائم مقام سازمان ملی استاندارد کشور، معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان استانی، مدیرکل جدید استاندارد استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارشایلنا از کرمانشاه، هدایت الله حاتمی در این مراسم اظهار داشت: استان کرمانشاه به لحاظ موقعیت مرزی با کشور همسایه و نیز کلانشهر بودن، نیازمند امکانات و آزمایشگاههای مدرن در حوزه استاندارد است.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: البته زیرساخت‌های این امر در استان کرمانشاه مهیاست و تنها نیازمند عزم و همکاری مسئولان سازمان استاندارد کشور هستیم.

حاتمی بیان داشت: یکی دیگر از کارهایی که ما باید برای ارتقا سطح استاندارد تولیدات در استان کرمانشاه انجام دهیم، تربیت و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز برای این مهم است.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه استانداری کرمانشاه آمادگی کامل برای هرگونه ارتقا سطح استاندارد در استان را دارد، تاکید کرد: اگر بتوانیم تولیدات داخلی در کشور و استان کرمانشاه را به استانداردهای مورد قبول برسانیم، آن زمان توانسته ایم که اطمینان مردم را در خرید تولیدات داخلی به دست بیاوریم.

حاتمی بیان داشت: امروز اگر می بینیم که کالاهای ایرانی در کشور عراق و اقلیم کردستان از تقاضای بالایی برخوردار هستند، این خود نشات گرفته از استاندارد بالای این تولیدات دارد.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه همه باید برای استاندارد سازی تولیدات تلاش دوچندانی داشته باشیم، گفت: از سوی دیگر از مسئولان اداره کل استاندارد این استان درخواست داریم که در زمینه صدور پروانه استاندارد واحدهای تولیدی در کرمانشاه سرعت العمل بیشتری داشته باشند.

در پایان این مراسم، محمودرضا نیازی به عنوان مدیرکل جدید استاندارد استان کرمانشاه منصوب و از خدمات بهزاد فرسادفر قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز