خبرگزاری کار ایران

فرماندار جوانرود تأکید کرد:

وصول مطالبات معوق بانک‌ها و تأثیر مثبت آن بر روند کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۰۵

وصول مطالبات معوق بانک‌ها، تأثیر مثبتی بر روند کسب و کار و توسعه کشور خواهد داشت.

فرماندار جوانرود گفت: وصول مطالبات معوق بانک‌ها تأثیر مثبتی بر روند کسب و کار و توسعه کشور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مصطفی عظیمی در جلسه‌ای با حضور مدیران شعب بانک‌ها و صندوق‌های مالی و اعتباری که به منظور بررسی راه کارهای عملی برای وصول معوقات بانک‌ها تشکیل شد، اظهار داشت: منابع دولت‌ها، ملت‌ها و جوامع محدود است که باید مدیریت شوند تا بهترین بهره وری و بهینه‌ترین نتیجه به دست آید.

وی گفت: بانک‌ها در شهرستان جوانرود ۲۰۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه دارند که در صورت بازگشتن به چرخه بانکی، می‌تواند اشتغال مناسبی ایجاد کند.

عظیمی در ادامه اظهار کرد: اگر همین روند پیش برود، باید شاهد ورشکستگی بانک‌ها و صندوق‌های مالی و اعتباری باشیم؛ بنابراین اهتمام جدی مسئولان مدیریتی شهرستان، گرفتن مطالبات معوق در چارچوب قانون است.

فرماندار جوانرود تصریح کرد: هنر مدیران این است که بتوانند چرخه پولی بین دولت، بانک‌ها، مراکز تولیدی و خصوصی را بخوبی و سلامتی طراحی و اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه منابع خوبی در کشور وجود دارد، افزود: سرمایه‌های مناسبی در اختیار مردم است همچنین خطوط اعتباری خوبی از جانب دولت برای عمران و آبادانی کشور تأمین شده که اگر این منابع مدیریت شوند، نتایج و تأثیرات مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز