خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی:

" داعش " ساخته و پرداخته دشمنان برای بدنام کردن اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۹۹

گروهک تروریستی " داعش " ساخته و پرداخته دشمنان برای بدنام کردن اسلام است / اطلاعات ما در خصوص گروهک های تروریستی در عراق این است که این افراد و گروهکها نمی توانند هیچگاه به مرزهای غربی ما تعرضی داشته باشند.

سردار احمدی مقدم صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اطلاعات ما در خصوص گروهک های تروریستی در عراق این است که این افراد و گروهکها نمی توانند هیچگاه به مرزهای غربی ما تعرضی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در حال حاضر تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در مرزهای غربی در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارند و هرگونه تحریک را در این مرزها رصد می کنند.

وی با اشاره به اینکه جنایات امروز در کشور عراق نشات گرفته از دشمنی دشمنان اسلام است، افزود: امروز تمام تلاش دشمن در خاورمیانه به ویژه در کشورهای عراق و سوریه ایجاد تفرقه بین سنی و شیعه است، به همین منظور مسلمانان باید دراین زمینه هوشیارانه عمل کنند.

سردار احمدی مقدم بیان داشت: امروز جریان های صهیونیستی و بعثی می خواند در پوشش اهل سنت، اسلام را در کشور عراق و حتی جهان بدنام کنند، در حالی که اگر نگاهی به آموزه های دین اسلام داشته باشیم؛ این دین، دینی رحمان و انسانی محسوب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به نظر هر عقل سلیمی گروهک تروریستی " داعش " ساخته و پرداخته دشمنان برای بدنام کردن اسلام است.

سردار احمدی مقدم اظهار داشت: هوشیاری در بین علما و مردم کشور به ویژه در استان کرمانشاه به حدی است که این گروهک ترویستی و حتی دیگر معاندان نظام هرگز نمی توانند اختلافی بین سنی و شیعه در کشور ایجاد کنند.

در پایان این مراسم سردار منوچهر امان اللهی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه منصوب و از خدمات سردار کریم کشوری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز