خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه:

اصلاح طلب معتقد به نظام و میانه رو هنوز زنده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۲۷

همایش امیدواران به مناسبت سالروز حماسه ۲۴ خرداد با حضور دکتر صادق زیباکلام از سوی حزب توسعه کرمانشاه برگزارشد.

حسنعلی مهدوی چشمه گچی، دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه در همایش " امیدواران " که با حضور صادق زیباکلام و جمعی از فعالین سیاسی و دانشگاهیان در تالار وحدت برگزار شد، گفت: این لطف خدا بود که بعد از هشت سال تدبیر و امید دوباره بر کشور و جامعه حاکم شد و عقلانیت جای عملکرد احساسی و پوپولیستی را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا کرمانشاه، وی ادامه داد: دکتر روحانی توانست در روزهای آخر بر موج عظیم تبلیغات کاندیداهای دیگر که حتی از سال های قبل آغاز شده بود پیروز شود و بعد از هشت سال تدبیر و امید بر کشور ما حاکم شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات سال گذشته، اظهار کرد: این حضور مردم ممکن نبود مگر به لطف خداوند تا شخصی انقلابی، با تجربه و متدین سر کار بیاید.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه رهبری انقلاب اسلامی را دومین عامل پیروزی حسن روحانی در انتخابات سال گذشته بعد از لطف خدا دانست و تاکید کرد: اگر در روزهای آخر مقام معظم رهبری رای مردم را حق الناس نمی شمردند و از مردم نمی‌خواستند حتی اگر نظام را قبول ندارند برای کشورشان پای صندوق بیایند، شاهد این حضور مردم نبودیم.

مهدوی چشمه گچی تصریح کرد: باید قدر نظام و رهبری را بدانیم که به‌خوبی از آراء مردم صیانت کردند، در غیر این صورت انتخابات به مرحله دوم کشیده می شد و ممکن بود اتفاق هشت سال گذشته دوباره تکرار شود و سرنوشت کشور جور دیگری رقم بخورد.

وی این‌ها را بیانگر وجود دموکراسی عمیق در ایران دانست که در تمام خاورمیانه بی‌نظیر است.

به گفته دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه بعد از عوامل ذکر شده پیام آقای هاشمی رفسنجانی به جهت حمایت از حسن روحانی دیگر عاملی بود که موج جمعیت را به سمت ستادهای دکتر روحانی کشاند.

مهدوی حضور مردم در ستاد انتخاباتی روحانی را بیانگر زنده بودن اصلاحات خواند و افزود: این حضور نشان داد اصلاح طلب معتقد به نظام و میانه رو هنوز زنده است و اگرچه هشت سالی به دلیل شرایط گوشه نشین بود، اما به وقت خود به میدان می آید و سرنوشت را تغییر می دهد.

وی در ادامه با اشاره به انصراف دکتر عارف در روزهای پایانی، یادآوری کرد: اینکه فردی در اوج شهرت و نزدیک شدن به قدرت از حق خود بگذرد اتفاق بزرگی در تاریخ و کارنامه کشور است.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان باید پاسدار شعارهای روحانی و وعده هایی که به مردم داد باشند، ادامه داد: هرجا ببینیم مسئولی از این شعارها چشم پوشی کرده و یا آن را به مسلخ معاملات پشت پرده کشانده است و منافع شخصی خود را لحاظ می کند، باید جلوگیری کنیم.

به گفته مهدوی، حسن روحانی روی کار آمد تا بند سوم قانون اساسی که بر اساس آن مردم باید آزادی بیان و اندیشه داشته باشند را محقق کند که سالها مغفول مانده بود.

وی یادآوری کرد: ملت ما فقط پشتیبان مسئولینی هستند که در راه نظام و آبادانی کشور حرکت کنند و در غیر این صورت با هوشیاری کاستی ها را رصد می کنند.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه در ادامه اصلاح طلبان و اصولگرایان را دو بردار خواند که باید با همکاری هم در این شهر کار کنند.

در ادامه این مراسم که صادق زیبا کلام سخنران اصلی آن بود، از مدیرکل آموزش و پروش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دو تن از اعضاء پیشین شورای شهر کرمانشاه(آرش رضایی و غلامرضا امیری) تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز