خبرگزاری کار ایران

اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر سرپل ذهاب به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۹۶

کار لوله گذاری شبکه جمع آوری شبکه فاضلاب محله فولادی شهر سرپل ذهاب به اتمام رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سرپل ذهاب گفت: کار لوله گذاری شبکه جمع آوری شبکه فاضلاب محله فولادی شهر سرپل ذهاب به اتمام رسید. این امور برای حفظ سلامت و بهداشت محیط، جلوگیری از آلودگی منابع آبهای زیر زمینی و سطحی و همچنین حذف هزینه‌های حفر و تخلیه چاه‌های جذبی که مشکلات فراوانی را برای شهروندان در پی داشته است اقدام به اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در محله فولادی و برخی دیگر از محله‌های این شهر نموده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سرپل ذهاب، کریمی با اشاره به اینکه عملیات اجرای این طرح به‌دلیل سنگی بودن بستر زمین، و کوچه‌ها و خیابان‌های بسیار تنگ و بی‌قاعده، سخت دشوار بود اظهار داشت: این امور توانست با تلاش فراوان و با اجرای ۷۰۰ متر لوله گذاری شبکه فاضلاب این محله را مجهز به شبکه فاضلاب مدرن سازد و با اجرای این پروژه ۱۸۰ فقره انشعاب فاضلاب نصب و ۱۰۸۰نفر از جمعیت شهر سرپل ذهاب از خدمات شبکه جمع آوری فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سرپل ذهاب در خصوص اعتبارات این طرح گفت: ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شبکه فاضلاب سرپل ذهاب در شبانه روز ۵۱۸۴ هزار مترمکعب فاضلاب این شهر جمع آوری و به تصفیه خانه فاضلاب منتقل می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه شستشو شبکه جمع‌آوری فاضلاب نقش مهمی در برطرف شده مشکلات خانوار‌ها در دفع فاضلاب داشته تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی و روان شدن دفع فاضلاب سال گذشته ۹۸ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر سرپل ذهاب شستشو شده است.

کریمی در پایان از۴۰ مورد مرئی‌سازی و هم‌سطح‌سازی منهول‌های فاضلاب در سطح معابر خبرداد و گفت: سال گذشته به ۷۵ مورد حادثه در شبکه و۲۱۰ حادثه در انشعابات فاضلاب رسیدگی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز