خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته بانوان انجمن خیرین کتابخانه ساز استان کرمانشاه:

اشاعه فرهنگ کتابخوانی از اهداف انجمن خیرین کتابخانه ساز در کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۵۷

یکی از اهداف راهبردی انجمن خیرین کتابخانه ساز بخصوص کمیته بانوان اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

مریم رئوفی اولین اولویت کمیته بانوان انجمن خیرین کتابخانه ساز استان را معرفی انجمن به مردم و اعتماد سازی عنوان و گفت: یکی دیگر از اهداف ما جذب خیرین کتابخانه ساز است که در این حوزه خانم ها می توانند قوی و فعال عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه به نقل از روابط عمومی امور کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، رئیس کمیته بانوان انجمن خیرین کتابخانه ساز استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های کمیته متبوع خود ادامه داد: هزینه در حوزه ساخت و تجهیز کتابخانه های عمومی، شناسایی و ارتباط با نیکوکاران و رابطین، فرهنگ سازی در خانواده ها در جهت ترویج مطالعه و دیدار با مسئول امور بانوان استانداری از جمله برنامه های ما در سالجاری است.

رئوفی عدم عادت مردم به مطالعه کتاب را دارای تبعاتی از جمله اضطراب در زندگی روزمره عنوان و اضافه کرد: وقتی عادت به مطالعه نهادینه نشود جوانان و نوجوانان ما به طرف اینترنت و بازی های رایانه ای خواهند رفت که یکی از تبعات آن افزایش اضطراب در زندگی روزمره است.

وی بانوان را دارای ظرفیت های فراوانی جهت ترویج امور فرهنگی دانست و استفاده از بانوان صاحبنظر در این حوزه را امری لازم و ضروری خواند و اظهار داشت: هدف ما استفاده از تمام پتانسیل های موجود در تمام بخش ها چه بخش های دولتی و چه خصوصی است.

رئیس کمیته بانوان انجمن خیرین کتابخانه ساز استان کرمانشاه در انتهای صحبت های خود ترغیب مردم به مطالعه را مستلزم تمهیداتی دانست و تصریح کرد: یکی از این لوازم ایجاد احساس نیاز به مطالعه در مردم است در این صورت مردم خودبخود به طرف کتاب و کتابخوانی خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز