خبرگزاری کار ایران

حسین رضازاده در زندان مرکزی کرمانشاه حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۱۶

حسین رضازاده قویترین مرد جهان ضمن بازدید از بخش های فرهنگی، ورزشی زندانهای کرمانشاه، فعالیت های انجام شده برای ارتقاء سلامت روحی و جسمی زندانیان و توسعه ورزش کارکنان را شایسته تقدیر دانست.

رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار با مدیرکل و کارکنان زندان‌ها و همچنین بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی قاسم‌ابن حسن(ع) زندان مرکزی کرمانشاه در این محل حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، «حسین رضازاده» با حضور در باشگاه بدنسازی این مجتمع از توجه مسئولان به ورزش مددجویان و کارکنان زندان‌ها ابراز خرسندی کرد و در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته در راستای ایجاد زمینه مناسب برای اجرای برنامه‌های ورزشی قدردانی کرد.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه هم در نشستی که با حضور رضازاده، هیات همراه، معاونین اداره کل زندان‌ها، مدیر و مسئولان زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی برای ارتقاء سطح سلامت زندانیان در همه ابعاد، مهم‌ترین رویکرد اصلاحی وتربیتی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور است.

اژدر اسدبیگی خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان دستگاه‌های مرتبط به منظور اعتلای هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی ورزشی بین مددجویان شد.

وی حضور حسین رضازاده قهرمان پرافتخار میهن اسلامی در جمع ورزشکاران را موجب تقویت روحیه آنان دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز