خبرگزاری کار ایران

در صورت واریز نکردن سهم آورده؛

متقاضیان مسکن مهر در کرمانشاه حذف می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۲۸

براساس مصوبه شورای مسکن افرادی که برای تکمیل سهم آورده خود به سازمان مراجعه نکنند، از لیست حذف شده و سایر افراد متقاضی که قبلا ثبت نام کرده و براساس اولویت جایگزین می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مسکن مهر در کاهش تورم در حوزه مسکن، گفت: براساس مصوبه شورای مسکن افرادی که برای تکمیل سهم آورده خود به سازمان مراجعه نکنند، از لیست حذف شده و سایر افراد متقاضی که قبلا ثبت نام کرده و براساس اولویت جایگزین می شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، حسن فدایی " گفت: با توجه به روند خوب پیشرفت فیزیکی مسکن مهر، مشکل خاصی در زمینه تکمیل فیزیکی مسکن های مهر استان نداریم و از لحاظ سرعت پیشرفت پروژه، از میانگین کشوری و سایر استانها، جلوتر هستیم.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در بحثزیر ساخت ها به ویژه در پروژه مسکن مهر " رازی " با یک سری از تنگناها مواجه هستیم و به علت آماده نبودن زیر ساخت هایی نظیر آب و فاضلاب، گاز و برق، روند تکمیل این مسکن مهر به کندی پیش می رود.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی برای برون رفت از مشکل زیر ساخت ها، به جد تلاش می کند و در این راستا بحثها و نشست های خوبی با معاونت عمرانی استانداری داشته و امید می رود با اقدامات خوب " مجتبی نیک کردار " و هماهنگی های صورت گرفته این روند تسریع یافته و در آینده نزدیک شاهد تکمیل این پروژه ها در استان باشیم.

فدایی در پایان از همه متقاضیان خواست که برای تحویل مستندات قانونی به سامانه مسکن مهر مراجعه کرده و نسبت به تشکیل پرونده، قرارداد مشارکتی، پیش فروش، عرضه، دریافت دفترچه تقسیط و یا تکمیل سهم آورده اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز