خبرگزاری کار ایران

پس از یک عمر تلاش در عرصه خبر؛

پیکر پیشکسوت دنیای خبر در باغ فردوس کرمانشاه آرام گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۶۴

پیکر محمدباقر احمدی پیشکسوت خبرگزاری ایرنا در باغ فردوس کرمانشاه آرام گرفت.

ایلنا: در مراسم تشییع پیکر محمد باقر احمدی، جمع زیادی از مسوولان ادارات، خبرنگاران، مدیران خبرگزاری ها و مدیران مسوول نشریات محلی و سراسری حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " استان در کرمانشاه، مرحوم احمدی بامداد روز یکشنبه به علت سرطان کبد در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در ۷۸ سالگی دارفانی را وداع گفت.

احمدی که بیش از ۳۵ سال در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه به عنوان کارشناس خبر و رییس فعالیت می کرد در سال ۸۰ به افتخار بازنشستگی نایل شد.

روانشاد احمدی، نقش مهمی در اطلاع رسانی دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشت و در هشت سال جنگ تحمیلی در اکثر عملیات های غرب کشور حضوری فعال داشت.

این پیشسکوت عرصه رسانه بعد از بازنشستگی نیز سال ها در مطبوعات محلی قلم زد و در اسفند ماه سال گذشته در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمانشاه به عنوان فعال رسانه ای و پیشکسوت مورد تجلیل قرار گرفت.

مرحوم احمدی قبل از استخدام در خبرگزاری جمهوری اسلامی، دو سال به عنوان آموزگار و شش سال نیز به عنوان سرپرست برنامه رادیو کردی کرمانشاه مشغول به فعالیت بود.

مراسم بزرگداشت مرحوم احمدی فردا(سه شنبه) ساعت ۱۵ تا ۱۶/۳۰در تالار امام حسین(ع) واقع در چهار راه هلال احمر کرمانشاه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز