خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه خبر داد:

برخورد با تخلفات ساکن نمایشگاه‌های خودرو کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۸

طرح برخورد با تخلفات ساکن نمایشگاه‌های خودرو به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

ایلنا: رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه با اشاره به عمده تخلفات انجام شده در شهر کرمانشاه که شامل تخلفات ساکن و ایستایی است، گفت: توقف‌های دوبله ۵۰ درصد کل تخلفات ساکن را شامل می‌شود و این تخلف باعثاختلال جدی در عبور و مرور و تراکم در هسته مرکزی شهر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، اکبر ویسی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال مهم‌ترین دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی در طرح انضباط ترافیکی، برخورد با تخلفات ساکن خواهد بود که بر این اساس تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده تا شهروندان در ترافیک گرفتار نشوند.

رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه افزود: شایع‌ترین تخلفات ساکن در شهر کرمانشاه توقف‌های دوبله، توقف در حریم می‌ادین، تقاطع‌ها، توقف در پیاده رو و توقف در محل‌های ایستادن ممنوع است که از ۳۰۰ هزار ریال تا ۵۰۰ هزار ریال جریمه در پی دارد.

وی گفت: شهروندان باید از توقف‌های حاشیه‌ای پارک‌های دو و سه ردیفه به ویژه در هسته مرکزی شهر، بازار و اطراف مراکز خرید به طور جدی اجتناب کنند، چرا که در غیر اینصورت بدون اغماض با این تخلفات برخورد و پلیس مجبور به انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ خواهد شد.

ویسی در پایان با هشدار به نمایشگاه‌های خودرو سطح شهر کرمانشاه، خاطر نشان کرد: طرح برخورد با تخلفات ساکن نمایشگاه‌های خودرو به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز