خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد:

پرداخت ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۹۵

در نیمه نخست امسال بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار استان پرداخت شده است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته امداد، حمایت از ۲۵ هزار و ۱۵۶ زن سرپرست خانوار را بر عهده دارد، گفت: از ابتدا تا پایان شهریور ماه سال جاری، بیش از ۵۵۰ زن سرپرست خانوار استان کرمانشاه از تسهیلات خودکفایی و اشتغالزایی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد تاکنون، هشت هزار و ۸۰۲ زن سرپرست خانوار استان از تسهیلات خودکفایی این نهاد برخوردار شدند.

پاکرو افزود: تسهیلات اشتغالزایی از منابع امدادی و بانکی به زنان سرپرست خانوار اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار با کمتر از ۵۰ سال سن برای استفاده از خدمات درمانی و بیمه‌ای به سازمان تامین اجتماعی معرفی می‌شوند، گفت: در سال گذشته بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال برای بیمه کردن چهار هزار و ۳۰۱ خانوار دارای سرپرست زن استان کرمانشاه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز