خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی استان خبر داد؛

پلمب اماکن نگهداری کننده دام غیر مجاز در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۸۷

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه از برخورد جدی با پدیده مذموم کشتار غیر مجاز خبر داد و گفت: اماکن نگهداری کننده دام غیر مجاز پلمب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از کرمانشاه ،حسین حیدری اظهار کرد: کشتار غیر مجاز دام یک معضل بهداشتی است که بعضی از شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان کرمانشاه را در بر گرفته و امیدواریم اداراتی که مرتبط با این موضوع هستند همت به خرج دهند و این مشکل حل شود.

وی افزود: ما کماکان پیگیر این موضوع هستیم و هفته گذشته جلسه‌ای در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد که مقرر شد موضوع را پیگیری کنیم، ادارات مسئول گرد هم آمدند و همگی متفق القول بودند که به صورت جد با این مشکل برخورد شود.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: تیم‌های برخورد کننده با موضوع اقدام خواهند کرد و فعالیت‌های مرتبط را شروع کردیم که اصل موضوع برخورد با عاملین این پدیده است یعنی با افرادی که مرتکب تخلف می‌شوند برخورد‌های قانونی صورت گیرد.

وی گفت: در همین راستا ادارات مرتبط از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، دامپزشکی، بهداشت، اصناف و محیط زیست به کمک آرا بازدارنده قضات دادگستری متخلفان را معرفی می‌کنند و تقاضایی که داریم این است که آراء سنگینی برای این افراد قرار گیرد تا از این عمل پشیمان شوند و روال را به همین ترتیب ادامه خواهیم داد.

حیدری تاکید کرد: مقرر شده شهرداری اماکنی که دام نگهدا‌ی می‌کنند در سطح شهر و حاشیه شهر پلمب کند و از نگهداری آن جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز