خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

مسئولین باید در پی ایجاد شرایط آرام برای جامعه باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۹۲

مدیران و مسئولین در هر پست و مقامی که هستند باید در پی حل مشکلات مردم و ایجاد شرایطی آرام برای جامعه خود باشند.

ایلنا: معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: اعضای شورای اسلامی استان با توجه به قرار گرفتن در جایگاه و موقعیتی حساس، باید دیدی فرامنطقه‌ای به مشکلات این دیار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در نشست انتخاب اعضای هیات رییسه شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: اعضای شورای اسلامی نمایندگان و وکلای مردم هستند که شبانه روز باید به فکر حل مشکلات موجود و تلاش و خدمت صادقانه به مردم باشند.

حیدر مطاعی توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه کرمانشاه را با تلاش و همفکری اعضای شورای اسلامی استان امکان پذیر دانست و گفت: اعضای شورا باید با دیدی فرامنطقه‌ای و جناحی در خدمت مردم استان باشند و خود را نماینده استانی با دو میلیون نفر جمعیت بدانند.

وی با تاکید بر اینکه هدف همه ما باید خدمت به مردم و توسعه، عمران و آبادانی کرمانشاه باشد، تاکید کرد: مدیران و مسئولین در هر پست و مقامی که هستند باید در پی حل مشکلات مردم و ایجاد شرایطی آرام برای جامعه خود باشند.

معاون استاندار کرمانشاه بر انتخاب مدیری توانمند و متعهد که نگاهی فراجناحی به امور داشته باشد، تاکید کرد و گفت: استانداری کرمانشاه هیچ اعمال نظری در این انتخابات ندارد و اختیارات را به اعضای شورای اسلامی استان واگذار کرده تا آن‌ها با رای گیری، رییس و نایب رییس شورا را برگزینند.

گفتنی کار انتخاب رییس و نایب رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه به دلیل آرا مساوی دو کاندیدا به نتیجه نرسید و انتخابات مجدد به زمان دیگری موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز