خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری کاشان:

دولت امید کاذب در جامعه ایجاد نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۳۲

دولت تدبیر وامید درشرایطی کشور را تحویل گرفت که خزانه خالی بود / با فریب دادن مردم، کار مملکت راه نمی‌افتد.

وزیر اطلاعات در جمع مسئولین ادارات کاشان گفت: باید ببینیم چه شهرستان‌هایی با توجه به مسیرهای فعلی ارتباط حقیقی که با کاشان دارند با الحاق آن‌ها به کاشان با یک مجموعه حداقل ۸۰۰ هزارنفری تمایل دارند تا بتوانیم با کمک امیر منصوری، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، در مجلس شورای اسلامی و صدرائیه، فرماندار کاشان، در دولت زمینه استان کاشان را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «حجت الاسلام سید محمود علوی»، در جمع مسئولین ادارات شهرستان کاشان ضمن پیام دولت تدبیر و امید، به تفاوت‌های دولت‌های گدشته با دولت تدبیر وامید اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر وامید درشرایطی کشور را تحویل گرفت که خزانه خالی بود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر وامید، امید کاذب در جامعه ایجاد نمی‌کند و از اینکه بخواهد کار کند، باید حرکت کند. گفت: وقتی که امید کاذب درجامعه ایجادمی شود، موجب سرخوردگی مردم می‌شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه تمام مدیران دولت تدبیر و امید در راس وزارتخانه کسانی هستند که بیشترین عمرشان را در کار مدیریت گذرانده‌اند، تصریح کرد: با فریب دادن مردم، کار مملکت راه نمی‌افتد.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید، در سفرهای استانی اعتبارات را براساس نیاز سنجی و اولویت بندی اختصاص می‌دهد، خطاب به مسئولان ادارات شهرستان کاشان گفت: از شما عزیزان انتظار داریم کارهایی که قراراست اجرا شود با اولویت سنجی نیازهای خود را دریک فرایند اصولی و حساب شده درقالب برنامه بیاورید.

وی با بیان اینکه شهرستان کاشان، قابلیت استان شدن را دارد تصریح کرد: ما هم خوشحال می‌شویم کاشان استان شود.

وزیر اطلاعات به وجه مشترکات فرهنگی یزد با کاشان اشاره کرد و گفت: به دلیل مشترکات فرهنگی و ارتباطاتی که از دیرباز شهرستان کاشان با شهرهای همجوار خود مانند آران و بیدگل، نطنز، اردستان و… دارد درصورتی که نمایندگانشان تمایل الحاق شدن به کاشان را داشته باشند این شهرستان خواهد توانست استان شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا دولت با کمک مسئولین رده بالای شهرستان کاشان زمینه استان شدن آن را فراهم کند، یادآوری کرد: باید ببینیم چه شهرستان‌هایی با توجه به مسیرهای فعلی ارتباط حقیقی که با کاشان دارند با الحاق آن‌ها به کاشان با یک مجموعه حداقل ۸۰۰ هزارنفری تمایل دارند تا بتوانیم با کمک امیر منصوری، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل درمجلس شورای اسلامی و صدرائیه، فرماندار کاشان، در دولت زمینه استان کاشان را فراهم کنیم.

درابتدای این جلسه، عباسعلی منصوری، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ضمن خیرمقدم به هیئت دولت، به اقدامات انجام شده در زمینه منطقه ویژه اقتصادی و مخزن ذخیره ساری گاز در منطقه آب شیرین و غیره و همچنین مشکلات پیش روی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد.

همچنین ابوالفضل صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، نیز با ابراز خرسندی از حضور کاروان دولت تدبیر و امید درشهرستان کاشان، بجران آب را مهم‌ترین چالش پیش روی این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان قابلیت‌ها و استعدادهای بیشماری در زمینه‌های مختلف برای استان شدن را دارد از دولتمردان انتظارداریم این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز