خبرگزاری کار ایران

مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه:

سیستم انبارهای حوادثو اتفاقات مناطق آبفای شهر کرمانشاه مکانیزه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۹۶

برای ساماندهی و رفع مشکل انبار حوادثو اتفاقات مناطق، با نرم افزار پیشرفته سیستم انبار حوادثمناطق آبفای شهر کرمانشاه مکانیزه شد.

ایلنا: برای ساماندهی و رفع مشکل انبار حوادثو اتفاقات مناطق، با نرم افزار پیشرفته سیستم انبار حوادثمناطق آبفای شهر کرمانشاه مکانیزه شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه با اشاره به اهمیت مکانیزه شدن سیستم انبار حوادثگفت: سیستم جامع مکانیزاسیون عملیات انبار حوادثبا حذف عملیات دستی و سرعت بخشیدن به امور انبارداری باعثایجاد صحت بیشتر در اطلاعات مربوط به کالاهای ورودی به انبار می‌شود و هم چنین امکان مغایرت در موجودی انبار، مفقود شدن کالا و خطا در ثبت؛ تقریبا به صفر می‌رسد.
برومند فخاری اظهار داشت: قبلا با توجه به استفاده از ارتباطات تلفنی و فرم‌ها و گزارش‌های کاغذی شرکت با مشکلات زیادی مانند هزینه‌های مالی، زمانی و نیروی انسانی، انتقال نادرست اطلاعات، انتقال اطلاعات تکراری و نیز نبود آمار قابل اعتماد از حوادثو رضایتمندی مشترکین و کالاهای مصرف شده دست به گریبان بود.
وی بیان داشت: پس از اصلاح سیستم با استفاده از فناوری اطلاعات برای جمع آوری داده‌ها و گزارشگیری و ارتباط بین واحدهای مختلف آبفا و شرکت‌های پیمانکاری، مشکلات سیستم برطرف شد و هم اکنون تمامی مراحل از ثبت حادثه و نحوه مرمت و رضایتمندی مشترکین بصورت مکانیزه انجام می‌شد.
مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه گفت: مضافا این نرم افزار(نرم افزار نگاه) به نوعی کنترل پروژه و نیز کنترل کننده فعالیت پیمانکاران حوادثاز نظر در اختیار داشتن قطعات و وسایل مورد نیاز، جهت انجام رفع بموقع حوادثشبکه آب و فاضلاب است.
وی در پایان با برشمردن مزایا این سیستم از جمله ارتباط با نرم افزارهای مالی آبفا برای دریافت لیست کالا‌ها و حواله‌های انبار، گزارش کالاهای مصرف شده در رسیدگی به حوادثو بروز کردن موجودی کالا‌ها در انبار، نشان دادن موجودی لحظه‌ای کالاهای انبار، تعیین نقطه سفارش برای کالا‌ها، مشخص کردن کالاهای استراتژیک و گزارشگیری از نحوه مصرف آن‌ها، تهیه لیست درخواست کالا براساس مصرف در دوره‌های زمانی دلخواه، کنترل و تحلیل میزان مصرف کالا‌ها در رسیدگی به حوادثو امکان کنترل تمامی انبار حوادثامورات تابعه به صورت متمرکز، گفت: امید است این سیستم یک پارچه حوادثو اتفاقات در سطح استان نصب و راه اندازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز