خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه:

۳ میلیون تن انواع فرآورده‌های نفتی از ۲ پایانه مرزی کرمانشاه صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۸۲

در یک سال اخیر بیش از ۳ میلیون تن انواع فرآورده های نفتی در قالب ۱۱۰ هزار و ۴۱۳ سفر از طریق این دو پایانه مرزی استان کرمانشاه صادر شده است.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در مدت یکسال گذشته تا امروز بیش از ۵.۴ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه صادر شده است، گفت: در این مدت نیز بیش از ۳۰۴ هزار و ۵۸۲ مسافر از طریق پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان جابجا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، بهمن خسروانی اظهار داشت: در مدت مذکور بیش از ۳ میلیون تن انواع فرآورده‌های نفتی در قالب ۱۱۰ هزار و ۴۱۳ سفر از طریق این دو پایانه مرزی استان کرمانشاه صادر شده است.

وی تاکید کرد: در طول یکسال اخیر تا امروز طرح صدور پروانه تردد مرزی با حجم روزانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دستگاه تانکر ورودی به کشور صادر شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: همچنین در این سال اخیر تا امروز پیگیری‌های لازم برای صدور راهنامه بین المللی CMR توسط شرکت‌های حمل و نقل بین المللی صورت گرفته است.

وی اقدام برای رفع معارضین پایانه مرزی پرویزخان با هدف تسهیل در ساخت و ساز مجموعه از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: طرح ایمن سازی در ۹۰ باب از مدارس حاشیه راه‌های استان عملیاتی شده است.

خسروانی اضافه کرد: همچنین در این مدت؛ محورهای مواصلاتی مجهز به دوربین‌های نظارت تصویری در استان از ۲۰ به ۳۱ محور و تعداد دستگاه‌های تردد شمار الکترونیکی از ۳۴ به ۴۰ دستگاه افزایش یافت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: برگزاری بیش از۱۰ رزمایش امداد و نجات جاده‌ای با هدف ارتقای ایمنی موتورسواران، نصب و راه اندازی یک دستگاه باسکول محورکش دینامیک در پاسگاه پلیس راه سنقر همدان و نصب و راه اندازی دو دستگاه شبیه ساز رانندگی در شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام آباد را از دیگر اقدامات این اداره کل در یک سال گذشته بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: در طول یکسال دومین پارک ترافیک پس از گیلانغرب در شهرستان سنقر افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز