خبرگزاری کار ایران

توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران شهرستان ایوان و ملکشاهی

کد خبر : ۱۳۰۸۷۹

بیش از ۱۲۰دستگاه کلاه ایمنی بصورت رایگان بین موتور سواران توزیع شد.

بیش از ۱۲۰دستگاه کلاه ایمنی بصورت رایگان بین موتو رسواران توزیع شد طی مراسمی با حضور فرماندار و اعضای شورای ترافیک شهرستان‌های ایوان و ملکشاهی و مسئولین حمل و نقل بین ۲۸۰ نفر از موتورسواران کلاه ایمنی توزیع شد.

به گزارش ایلنا مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام با بیان این مطلب اظهار داشت: این طرح به منظور افزایش ایمنی موتوسوران هنگام تردد از جاده‌ها و ارتقای آگاهی آنان در زمینه قوانین رانندگی و جلوگیری از تلفات جانی موتوسوران در هنگام بروز سوانح رانندگی اجرا می‌شود.

سلیمانی گفت: هر ساله تعداد زیادی ازهموطنان ما براثر تصادفات جاده‌ای جان خود را ازدست می‌دهند درسالهای اخیر به طور متوسط بیش از ۳۰ درصد کشته‌ها تصادفات درجاده‌های استان ایلام عابر و موتورسیکلت سواربوده‌اند، که درصد زیادی از این افراد در اثر ضربه به سر جان خود را از دست می‌دهند که با اجباری شدن استفاده از کلاه ایمنی میزان تلفات در این حوزه کاهش خواهد یافت.

وی افزود: اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران درهفته حمل و نقل درسایر شهرستان‌های استان ایلام با مشارکت پلیس راه و بخشدار ی‌ها هر شهرستان اجرای می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز