خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

مهمترین معضل کرمانشاه بیکاری ۳۵ درصدی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۹

مهمترین بیکاری است و باید با تدبیر و مدیریت کارشناسانه آمار ۳۵ درصدی بیکاری در این استان را کاهش دهیم.

ایلنا: امام جمعه کرمانشاه صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری با سفر خود در مهرماه سال ۹۰ منشا خیر و برکت بسیاری برای این استان شده است و بسیاری از مصوبات این سفر تاریخی عملیاتی شده است، ولی برخی از این مصوبات هنوز به نتیجه نرسیده است و از استاندار جدید کرمانشاه انتظار داریم که این مصوبات را عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا منطقه کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما تاکید کرد: استان کرمانشاه به لحاظ موقعیت اقتصادی امتیازات بسیار ویژه‌ای دارد و برای به فعلیت رساندن این پتانسیل نیازمند یک مدیریت قوی و یک مدیر توانمند هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند استان کرمانشاه را از لحاظ اقتصادی پویا و ممتاز کند، حوزه کشاورزی است.

آیت الله علما اظهار داشت: متاسفانه مهم‌ترین معضل و مشکل حال حاضر استان کرمانشاه مسئله بیکاری است و باید با تدبیر و مدیریت کار‌شناسانه آمار ۳۵ درصدی بیکاری در این استان را کاهش دهیم.

وی در پایان سخنان خود از خدمات حجت الله دمیاد استاندار سابق کرمانشاه تقدیر و برای ابراهیم رضایی بابادی استاندار جدید کرمانشاه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز