خبرگزاری کار ایران

‍ شهردار منطقه یک کرمانشاه:

عملیات ترمیم و مقاوم‌سازی پل قره‌سو به زودی به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۷۰

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه از اجرای عملیات ترمیم و مقاوم سازی پل قره سو شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این عملیات بزودی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه عادل سلیمانی اظهار داشت: در خرداد ماه در گشت زنی های روتین روزانه منطقه یک متوجه شدیم که تعدادی از دستک های زیر پل قره‌سو به سرقت رفته است.

وی افزود: در همین راستا، همان روز از سایر پل های سطح منطقه بازدید، و متوجه شدیم این مشکل برای پل چم‌بشیر نیز پیش آمده است که گزارش لازمه و مستندات را همان روز به نهاد های ذی‌ربط ارسال شد.

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه با بیان اینکه بلافاصله پروژه ترمیم، مقاوم سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو و پل چم‌بشیر را به عنوان فوریت در دستور کار منطقه قرار گرفت، تصریح کرد: با تلاش همکاران، مسیر انحرافی پل چم‌بشیر به سرعت و در همان روزهای ابتدایی اجرا و به اتمام رسید. 

سلیمانی با تاکید بر اینکه همزمان عملیات ترمیم، مقام سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو را نیز استارت زدیم گفت: باتوجه به اینکه اِشل کاری پل قره‌سو بزرگ تر بود، به طبع کار بیشتر و زمان بیشتری را هم طلب می‌کرد اما با تلاش های شبانه روزی، این عملیات نیز به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

وی در پایان تاکید کرد: تمام مجموعه شهرداری منطقه یک، تمام سعی خود را بر این گذاشته ایم که در کمترین زمان ممکن و تا نیمه نخست تیر ماه به پایان رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز