خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه خبر داد؛

احتمال تغییرات اجرایی در پروژه قطار شهری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۰۴

شهردار کرمانشاه از احتمال تغییرات اجرایی در پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد و گفت مطالعات فنی برای تعطیل شدن یک فاز قطار شهری و اتمام سریعتریک فاز دیگربه وسیله مشاوران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، نادر نوروزی افزود:  بعد از تصویب شورای عالی ترافیک و مراجع قانونی ممکن است تغییراتی در اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه ایجاد می‌شود.

او با اشاره به پیشنهاد اعضای شورای شهر مبنی بر تعطیل کردن یک فاز قطار شهری و اتمام یک فاز دیگر آن اظهار داشت: مشاوری در حال بررسی این پیشنهاد است و مطالعات آن انجام شده و اخیراً نشستی در وزارت کشور به این منظور برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این نشست به این توافق رسیدیم که حفر تونل قطار شهری را جزو اولویت‌ها قرار دهیم و بعد از اینکه در شورای عالی ترافیک و مراجع قانونی تصویب شود، ممکن است تغییری در اجرای پروژه ایجاد شود که در نهایت منجر به سرعت در اجرای کار می‌شود و بهره‌برداری مردم نیز افزایش می‌یابد.

نوروزی گفت: در حال انجام مطالعات فنی در این زمینه هستیم و نتایج آن بعد از تصویب مراجع قانونی ارائه می‌شود.

شهردار کرمانشاه افزود: تا پایان سال طرح‌های زیادی در شهرداری از جمله پیاده راه اجرا خواهد شد، اما به طور دقیق نمی‌توان زمان اجرای هر طرح را عنوان کرد.

نوروزی بااشاره به اینکه پیمانکار شهربازی منابع کافی را نداشت و پروژه نیمه کاره رها شده بود افزود: هم اکنون کار خلع ید پیمان کار قبلی انجام شده و اکنون پیمانکارانی طرح به افرادی که توان مالی دارند واگذار می‌شود.

وی افزود: درباره شهربازی فانفار نیز پیمانکار وسایلی را تهیه کرده و وعده داده شده این قسمت طی چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرمانشاه گفت: درباره تله‌کابین جلسات متعددی با میراث فرهنگی برگزار شده و این اداره کل باید موافقت اصولی خود را اعلام کند و ما منتظر این موافقت هستیم و به محض اینکه واصل شود قسمت فنی کار در کمتر از یکسال انجام می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه میدان سپاه به مدت ۱۲ ماه تعطیل بوده و با قرارگاه خاتم رایزنی شده و از ۲۰ روز پیش کار شروع شده است عنوان کرد: در مطالعات اولیه این پروژه تنها دو روگذر داشته، اما اکنون دو زیرگذر نیز به آن افزوده شده است و امید داریم در زمانی مناسب به بهره‌برداری برسد که به طور حتم منجر به کاهس بار ترافیکی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز