خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

کرمانشاهیان نام خود را در کتاب ورزش ایران به ثبت رسانده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۱۷

کرمانشاهیان از دیر باز نام خود را در کتاب ورزش ایران به عنوان استانی پهلوان خیز و ولایتمدار به ثبت رسانده اند.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تقدیر از اقدام پسندیده بانوی ورزشکار کرمانشاهی گفت: کرمانشاهیان از دیر باز نام خود را در کتاب ورزش ایران به عنوان استانی پهلوان خیز و ولایتمدار به ثبت رسانده‌اند و این اقدام این ورزشکار ارزنده کرمانشاهی مایه غرور و مباهات تمامی کرمانشاهیان است.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، عباس امانی شهرک توجه و نگاه عمیق مقام معظم رهبری به ورزش و ورزشکاران را بسیار ارزشمند دانست و افزود: بدون شک این مسئله موجب تقویت روحیه و انگیزه مضاعف تمامی ورزشکاران ایران اسلامی و علی الخصوص قهرمانان استان کرمانشاه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ورزش کرمانشاه را در بعد قهرمانی مستعد و دارای پتانسیل‌های بالا ذکر کرد و اظهار داشت: در صورت ایجاد زمینه‌های بهتر برای حضور ورزشکاران استان در رقابتهای معتبر بسیاری از این استعداد‌ها شکوفا و برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی خواهند کرد.

امانی شهرک در پایان اظهار امیدواری کرد با حمایت استاندار و سایر مسوولین استان زمینه توجه بیشتر به ورزشکاران و قهرمانان استان فراهم شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز